arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۰ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

چمران: هنوز مشکلات خانواده های شهدای آتش نشان پلاسکو حل نشده

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان گفت: هنوز وظایفی که در قبال شهدای آنجا باید انجام می شد، عملی نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان گفت: هنوز وظایفی که در قبال شهدای آنجا باید انجام می شد، عملی نشده است.

مهدی چمران روز سه شنبه در جریان چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران، با اشاره به روز ۲۹ دی ماه، روز غزه، اظهار داشت: این روز به عنوان یادآوری مبارزات مردم مبارز غزه نامیده شده و حمایت های جهانی را در این روز از این مردم، می طلبد.

وی با بیان اینکه غزه از نظر وسعت به اندازه تهران است، گفت: اما در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی با قدرت و شدت بدون داشتن سلاح گرم و با کمترین امکانات، ایستاده اند و موفق شده اند.

چمران افزود: به مردم غزه می گوییم که در حمایت از آنها ایستاده ایم.

وی با اشاره به نزدیک شدن سالگرد حادثه پلاسکو گفت: با همه جان فشانی هایی که شد، تعدادی از آتش نشانان به شهادت رسیدند.

چمران افزود: هنوز وظایفی که در قبال شهدای آنجا باید انجام می شد، عملی نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حادثه پلاسکو شاهد تلاش آتش نشانان بودیم، گفت: امیدواریم با تلاش شهردار و معاون وی مشکلات خانواده شهدای آتش نشان حل شود.

وی با اشاره به تلاش های قالیباف شهردار وقت تهران در زمان حادثه پلاسکو، اظهار داشت: گرچه مسایل سیاسی و دوستی و ها و دشمنی ها از آن حادثه چیز دیگری ساختند، اما امیدواریم با همکاری قوه قضاییه و وزارت رفاه، از حوادث و اتفاقات مشابه جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه در تهران شرایط خوبی نداریم و ساختمان های پرخطر زیاد داریم، ادامه داد: جلساتی با دادستانی و وزارت رفاه خواهیم داشت تا قبل از بروزحادثه، بتوانیم از حوادث پیشگیری کنیم.

نظرات بینندگان