arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۰ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

احتمال ورود سیل به شهر رودبار؛ دستور تخلیه منازل حاشیه رودخانه‌ها داده شد

فرماندار شهرستان رودبار جنوب گفت: با توجه به اینکه احتمال ورود سیل به شهر رودبار وجود دارد دستور تخلیه منازل حاشیه رودخانه‌ها داده شده است. علی پرورش با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل ز ده شهرستان رودبار اظهار داشت: تخلیه کامل مردم روستایی کروچان و اسکان موقت در روستای دیگر به کمک نیرو‌های امدادی انجام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: فرماندار شهرستان رودبار جنوب گفت: با توجه به اینکه احتمال ورود سیل به شهر رودبار وجود دارد دستور تخلیه منازل حاشیه رودخانه‌ها داده شده است.

علی پرورش با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل ز ده شهرستان رودبار اظهار داشت: تخلیه کامل مردم روستایی کروچان و اسکان موقت در روستای دیگر به کمک نیرو‌های امدادی انجام شده است.

وی تصریح کرد: امدادرسانی کامل به مردم روستای کروچان توسط نیرو‌های مردمی و جمعیت هلال احمر نیز انجام شده و مواد غذایی، غذای گرم، مواد اولیه و هر چیزی که لازم بود در اختیار مردم این روستا قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه مسیر راه روستایی کروچان کاملاً تخریب شده است، عنوان کرد: از یک جاده جایگزین برای عبور و مرور استفاده می‌شود که تردد از این مسیر فقط با ماشین‌های کمک‌دار ممکن است.

وی بیان کرد: با توجه به شدت بارندگی‌ها، رودخانه‌های بالادست شهر رودبار جنوب کاملاً آبگیری شدند و برای شهر نگرانی ایجاد کردند که خدای نکرده سیل وارد شهر شود.

پرورش با بیان اینکه دستور تخلیه منازل مردم حاشیه رودخانه‌ها را دادیم، گفت: مردم و ساکنان روستا‌هایی که در معرض سیل هستند دستور دادیم هرچه سریع‌تر منازل خود را تخلیه کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر با تجهیزات کامل در آماده باش هستیم و تمامی گروه‌های امداد و نجات در سطح شهر مستقر هستند تا خدای نکرده شاهد خسارات ناشی از سیل نباشیم.

نظرات بینندگان