arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

عضو شورای شهر تهران: رهبر معظم انقلاب با شهید خواندن آتش‌نشانان حادثه پلاسکو موافقت کردند

تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: دقایقی پیش مطلع شدم مقام معظم رهبری با اطلاق عنوان شهید خدمت به شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو موافقت نموده اند و انشالله طی چند روز آینده فرمان رهبر معظم انقلاب از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ابلاغ خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران از موافقت رهبر معظم انقلاب با شهید خواندن آتش‌نشانان کشته‌شده در حادثه پلاسکو خبر داد.

سیدجعفری تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران امروز ۲۸ دی‌ماه در چهل و یکمین جلسه این شورا از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با شهید شمردن آتش‌نشانان کشته شده در حادثه پلاسکو خبر داد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵ سال است که حادثه پلاسکو و شهادت بیش از ۱۶ جوان آتش نشان این مرز و بوم می گذرد گفت: خاطرم است از دقایق نخست این حادثه در محل حاضر و در کنار خانداه معزز آتش نشان ها بودیم و همواره به مشکلات و به دل پُردرد خانواده‌های شهدای پلاسکو گوش سپرد گوش سپرده ایم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: متأسفانه با گذشت حدود ۵ سال از حادثه غم‌انگیزِ آتش‌سوزی و ویرانیِ ساختمان پلاسکو در قلب تهران، هنوز برخی از وعده‌ها که به خانواده شهدای آتش‌نشان داده شده، محقق نشده است که از جمله می‌توان به عدم اطلاق عنوان «شهید خدمت » به آتش‌نشانان این حادثه اشاره کرد.

وی ادامه داد: پیرو جلساتی که با خانواده شهدای آتش نشان داشتم، مسئله فوق را با دکتر «قالیباف »رئیس محترم مجلس شورای اسلامی مطرح کردم، و ایشان وعده دادند پیگیر موضوع خواهند شد و در همین راستا با آقای قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید مذاکراتی صورت گرفته است و در نهایت گردش کار به حضور مقام معظم رهبری جهت کسب تکلیف ارایه شد.

تشکری هاشمی اظهار داشت: دقایقی پیش مطلع شدم مقام معظم رهبری با اطلاق عنوان شهید خدمت به شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو موافقت نموده اند و انشالله طی چند روز آینده فرمان رهبر معظم انقلاب از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ابلاغ خواهد شد.

نظرات بینندگان