arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

لغو تور خواننده مشهور به علت ابتلا به بیماری

سلین دیون، خواننده مشهور، تور آمریکای شمالی خود را به دلیل مشکلات سلامتی لغو کرد.  
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سلین دیون، خواننده مشهور، تور آمریکای شمالی خود را به دلیل مشکلات سلامتی لغو کرد.

 
به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب به نقل از نیویورک پست، سلن دیون، در پیامی در توییتر، با اعلام لغو این برنامه گفت: "واقعاً امیدوار بودم که تا الان خوب باشم، اما فکر می‌کنم فقط باید صبورتر باشم و رژیمی را که پزشکانم تجویز می‌کنند دنبال کنم. تور جهانی شجاعت. ”

دیون در ابتدا ۵۲ اجرا از این تور را تا مارس ۲۰۲۰ قبل از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان به پایان رساند، و قصد داشت کنسرت‌ها را در ۹ مارس ۲۰۲۲ در دنور، قبل از این اعلامیه، از سر بگیرد.  

لغو تور خواننده مشهور به علت ابتلا به بیماری

این تور همچنین شامل توقف‌هایی در سانفرانسیسکو، سن دیگو، لس آنجلس، پیتسبورگ و سایر شهر‌های ایالات متحده و کانادا بود. دیون در بیانیه خود ادامه داد: "سازماندهی و آماده سازی زیادی در برنامه‌های ما وجود دارد و بنابراین ما باید امروز تصمیماتی بگیریم که بر برنامه‌های دو ماه آینده تاثیر می‌گذارد.  من بسیار خوشحال خواهم شد که به سلامت کامل برگردم، و همچنین همه ما از این بیماری همه گیر عبور کرده ایم، و نمی‌توانم صبر کنم تا دوباره روی صحنه برگردم. "

بر اساس  این بیانیه، دیون، که امسال ۵۴ ساله می‌شود، اخیراً تحت درمان برای «اسپاسم شدید و مداوم عضلانی است که او را از عملکرد بازمی‌دارد، و بهبودی او بیش از آنچه انتظار داشت طول می‌کشد».

نظرات بینندگان