arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۷ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

دومین جسد کودک مفقود شده در طغیان رودخانه ریگان پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پیدا شدن دومین جسد کودک ۵ ساله مفقود شده در پی طغیان رودخانه شهرستان ریگان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پیدا شدن دومین جسد کودک ۵ ساله مفقود شده در پی طغیان رودخانه شهرستان ریگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح با اشاره به غرق شدن ۲ کودک هشت و پنج ساله در درون رودخانه ای در روستای ناصرآباد چاه ملک از توابع شهرستان ریگان گفت: این ۲ برادر در حین بازی در حاشیه رودخانه به درون آب افتادند و غرق شدند.

وی با اشاره به تلاش ۳۵ ساعته نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در عملیات جستجوی این ۲ کودک افزود: روز گذشته نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر اولین کودک مفقود شده را پیدا کردند.

فلاح خاطرنشان کرد: عصر امروز در حوالی ساعت ۱۴ نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، بسیج و مردمی موفق شدند کودک دوم مفقود شده را پیدا کنند و به عوامل مربوطه تحویل دادند.

وی تصریح کرد: در این عملیات جستجو و نجات ۴۵ امدتدگر و نجاتگر در قالب ۹ تیم امدادی از شهرستان های ریگان، بم و فهرج حضور یافتند.

لازم به ذکر است در طی ۴۸ ساعت گذشته نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر ۳ جسد مفقود شده در شهرستان های قلعه گنج و ریگان را پیدا کنند.

نظرات بینندگان