arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۵ - ۲۹ دی ۱۴۰۰

فرود اضطراری یک هواپیمای کوچک مسافربری در کرمان؛ حال همه مسافران خوب است

یک فروند هواپیمای کوچک مسافربری به‌علت شرایط بد آب‌وهوا مجبور به فرود اضطراری به‌روی باند شنی روستای سلطان‌آباد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرود اضطراری یک هواپیمای کوچک مسافربری در کرمان؛ حال همه مسافران خوب است

تسنیم: یک فروند هواپیمای کوچک مسافربری به‌علت شرایط بد آب‌وهوا مجبور به فرود اضطراری به‌روی باند شنی روستای سلطان‌آباد شد.

صبح امروز یک فروند هواپیمای کوچک شرکت هواپیمایی ماهان به‌علت شرایط بد آب‌وهوا مجبور به فرود اضطراری به‌روی باند شنی روستای سلطان‌آباد شد که به‌دلیل مه‌آلود بودن هوا و نبودن دید کامل، در انتهای باند منحرف و سپس در زمین‌های کشاورزی جنب باند در گل‌ولای متوقف می‌شود.

حمید منظری توکلی فرماندار ارزوئیه با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: این هواپیمای کوچک حامل 18 مسافر از کارکنان شرکت هواپیمایی ماهان و 4 خدمه پرواز بوده است.

وی با بیان اینکه سفر این افراد به استان کرمان برای مأموریت کاری و بازدید از گلخانه‌های هواپیمایی ماهان بوده است، گفت: این هواپیما قصد فرود به‌روی باند شنی روستای سلطان‌آباد را داشت که به‌دلیل مه‌آلود بودن هوا و نبودن دید کامل، در انتهای باند منحرف و سپس در زمین‌های کشاورزی جنب باند در گل‌ولای متوقف می‌شود.

فرماندار ارزوئیه با ابراز "این حادثه ساعت 9 صبح امروز اتفاق افتاده است" گفت: حال همه مسافران و خلبان این هواپیما خوب است و به کسی آسیبی وارد نشده است و اکنون تلاش برای کمک و هدایت هواپیما به باند صورت می‌گیرد.

 

نظرات بینندگان