arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۳۰ دی ۱۴۰۰

۸ باب مغازه در بازار تهران طعمه آتش شد

هشت باب مغازه عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین سموم کشاورزی در منطقه ناصر خسرو تهران طعمه آتش شد. به گفته ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در قسمت حیاط پشتی و در داخل یک زیرزمین یک انبار سموم محصولات کشاورزی وجود داشت که آتش نشانان مانع گسترش این آتش به این انبار شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: هشت باب مغازه عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین سموم کشاورزی در منطقه ناصر خسرو تهران طعمه آتش شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱:۱۳ بامداد این حادثه در ناصر خسرو نرسیده به کوچه مروی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی، خودرو تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سیدجلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد هشت باب مغازه که در طبقه بالایی این مغازه ها انبار وجود داشته در ۲ طبقه و در وسعت بالای یک هزار متر آتش کاملا شعله ور بود.

وی با بیان اینکه بدلیل اسپری و قوطی هایی همچون عطر و خوشبوکننده صدای انفجار نیز شنیده می شد گفت: آتش نشانان وارد عملیات شدند و پس از دقایقی خود را به کانون اصلی رساندند و عملیات مهار این حادثه بزرگ بدون مصدومیت مهار شد.

به گفته ملکی، در قسمت حیاط پشتی و در داخل یک زیرزمین یک انبار سموم محصولات کشاورزی وجود داشت که آتش نشانان مانع گسترش این آتش به این انبار شدند.

وی با بیان اینکه عملیات تخلیه دود و لکه گیری همچنان ادامه دارد گفت: علت اصلی این حادثه در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی است.

نظرات بینندگان