arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۱ - ۳۰ دی ۱۴۰۰

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۳۰ دی ۱۴۰۰ / انسداد جاده هراز به مدت ۵ روز / آزادر اه کرج- قزوین به صورت مقطعی مسدود می‌شود

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۱۶ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۹.۳ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۱۶ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۹.۳ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۹ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته است.

وضعیت مسیر‌های ارتباطی تهران - کرج

علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، سنگین و از این نقطه تا تهران، نیمه سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر نیمه سنگین و عکس آن به همین صورت گزارش شده است.

زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، سنگین و از این نقطه تا کرج هم به همین گزارش شده‌است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز ترافیک بین نظرآباد و اشتهارد نیز در مسیر رفت و برگشت روان است.

آزادر اه کرج- قزوین به صورت مقطعی مسدود می‌شود

کرج - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اعلام کرد که آزاد راه کرج – قزوین به منظور اجرای عملیات عمرانی فردا جمعه به صورت مقطعی مسدود می‌شود.

علی زندی فر روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: انسداد موقت آزاد راه کرج – قزوین در کیلومتر ۱۲ تا ۱۳ و در محدوده ساسانی کرج به دلیل اجرای عملیات نصب عرشه پل عابر پیاده از ساعت هفت تا ۱۰ صبح فردا جمعه یکم بهمن ماه جاری خواهد بود.

این مسوول گفت: مسافران در این مدت از مسیر جایگزین در باند شمالی آزاد راه از خروجی پل فردیس و در باند جنوبی از خروجی استاندارد برای تردد استفاده کنند.

انسداد جاده هراز به مدت ٥ روز
رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: به منظور رفع مشکلات تونل نشل در جاده هراز و اجرای عملیات عمرانی، این جاده از روز شنبه ۱۴۰۰/١١/۰۲ تا روز سه شنبه بصورت تمام وقت مسدود می‌شود.

سرهنگ شیرانی گفت: به منظور رفع مشکلات تونل نشل در جاده هراز و اجرای عملیات عمرانی این مسیر، این جاده از روز شنبه مورخه ۱۴۰۰/١١/۰۲ تا روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ بصورت ۲۴ ساعته و تمام وقت و در روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ تا ساعت ۱۲ ظهر مسدود می‌شود.

در این ایام مسیر جایگزین جاده فیروزکوه و چالوس خواهد بود.

 

محدودیت های جاده ها هم به شرح زیر است:

ممنوعيت تردد بدليل مداخلات جوي :

۱- محور رامیان - اولنگ - شاهرود ، واقع در استان هاي گلستان ، از مورخ ۲۹ فروردين ۹۵ تا اطلاع بعدی ، به دليل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲- محور فرعي شمشک - دیزین ، واقع در استان های البرز و تهران ، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.​

۳- محور شهداد - نهبندان ، واقع دراستان کرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۴- محور خرم آباد - پلدختر ، واقع در استان لرستان ، از مورخ ۶ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۵- محور سی سخت - پادنا ، واقع در استان های کهگیلویه و بویر احمد از مورخ ۲۱ آبان ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۶- محور سروآباد - پاوه ، واقع در استان کردستان از مورخ ۲۱ آبان ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۷- محور گنجنامه - تویسرکان ، واقع در استان همدان از مورخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۸- محور پونل - خلخال ، واقع در استان گیلان از مورخ ۲۸ آبان ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۹- محور وازک - بلده، واقع در استان مازندران از مورخ ۱ آذر ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۰- محور هشتگرد - طالقان ، واقع در استان البرز از مورخ ۱ آذر ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۱- محور لاسم - ارجمند ، واقع در استان مازندران از مورخ ۱۴ آذر ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۲- محور میل نادر - سفیدآبه ، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان از مورخ ۱۴ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۳- محور دهگلان - حسین آباد ، واقع در استان کردستان از مورخ ۱۸ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۴- محور دالکی – برازجان(کمربندی برازجان) ، واقع در استان بوشهر از مورخ ۲۰ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۵- محور یاسوج - چرام ، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد از مورخ ۲۴ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۶- محور پاتاوه - دهدشت ، واقع در استان گهکیلویه و بویراحمد از مورخ ۲۴ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۷- محور آزادراه خرم آباد – پل زال (باند غربی)، واقع در استان لرستان از مورخ ۲۴ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۸- محور دندی - تکاب، واقع در استان زنجان از مورخ ۲۵ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۹- محور سه راهی ایرانخواه - تکاب، واقع در استان کردستان از مورخ ۲۵ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۰- محور فرعی برجک-زهکلوت، واقع در استان کرمان جنوب از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۱- محور سروآباد- اورامانات(گردنه ژالانه)، واقع در استان کردستان از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۲- محور مهاباد - پسوه - پیرانشهر، واقع در استان آذربایجان غربی از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۳- محور سقز - مریوان(گردنه قمچیان)، واقع در استان کردستان از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۴- محور بندرخمیر - بندرلنگه(کنخ)، واقع در جنوب استان هرمزگان از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۵- محور زهکلوت - ایرانشهر، واقع در استان سیستان و بلوچستان از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۶- محور منوجان - هشتبندی، واقع در استان کرمان جنوب از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۷- محور جاسک - بشاگرد، واقع در استان هرمزگان از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۸- محور بندرخمیر - بندرعباس، واقع در استان هرمزگان از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۹- محور رودبار - مظفرآباد، واقع در استان کرمان جنوب از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۳۰- محور دلگان - زهکلوت، واقع در استان سیستان و بلوچستان از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۳۱- محور رودبار - آبسردوئیه، واقع در استان کرمان جنوب از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۳۲- محور رودبار - بیژن آباد، واقع در استان کرمان جنوب از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۳۳- محور تهم - چورزق، واقع در استان زنجان از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۳۴- محور ریگان - ایرانشهر، واقع در استان کرمان از مورخ ۲۷ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۳۵- محور اسالم - خلخال، واقع در استان اردبیل از مورخ ۲۸ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۳۶- محور رودبار - زهکلوت ، واقع در استان کرمان جنوب از مورخ ۲۸ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۳۷- محور فاریاب - زیارتعلی، واقع در استان کرمان جنوب از مورخ ۲۸ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۳۸- محور قلعه‏ گنج - رمشک، واقع در استان کرمان جنوب از مورخ ۲۸ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۳۹- محور کمربندی بیجار-قروه، واقع در استان کردستان از مورخ ۲۸ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۴۰- محور مهاباد - بوکان (جاده برهان)، واقع در استان کردستان از مورخ ۲۸ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۴۱- محور کوهرنگ – بازیافت - مسجدسیلمان(گردنه شاه منصوری)، واقع در استان چهارمحال و بختیاری از مورخ ۲۸ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۴۲- محور زنجان - طارم، واقع در استان زنجان از مورخ ۲۸ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۴۳- محور نیک پی - ماهنشان، واقع در استان زنجان از مورخ ۲۸ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۴۴- محور سقز - بانه، واقع در استان کردستان از مورخ ۲۸ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۴۵- محور دلگان - جلگه، واقع در استان سیستان و بلوچستان (جنوب) از مورخ ۲۸ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

ممنوعيت تردد بدليل عمليات كارگاه جاده‌اي :

۱-محور هراز (تونل نشل) ، واقع دراستان مازندران ، از ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخ ۲ بهمن لغایت ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ، ، به‌ دليل اجراي عملیات انفجار و بازگشایی تونل نشل ، کیلومتر ۹۰۰+۶۳ الی ۶۵ ، محور فوق مسدود بوده و تردد از محور جایگزین سواد کوه و کندوان انجام مي‌شود.

محدودیت تردد بدلیل عملیات كارگاه جاده‌ای:

الف) تهران و محورهای منتهی به آن:

۱- آزادراه تهران - ساوه (حد فاصل خروجی آزادگان تا عوارضی دوم)، واقع دراستان تهران، از مورخ ۱۷ مهر لغایت ۱۵ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ الی ۱۸ روزهای شنبه، از ساعت ۹ الی ۱۸ روزهای یكشنبه تا سه شنبه و از ساعت ۹ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت گرم ، کیلومتر ۰ الی ۳۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲-محور قدیم قم - تهران (باند غربی)، واقع دراستان قم، از مورخ ۱۷ مهر لغایت ۱۵ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۱۳ الی ۱۶ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۶ روزهای یكشنبه و دوشنبه، از ساعت ۸ الی ۱۳ روزهای سه شنبه تا پنجشنبه و از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای جمعه هر هفته، به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت ، کیلومتر ۴۰ الی ۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳-محور هراز (محدوده پارک جنگلی، بلبل خوان، پنجاب و پلور)، واقع دراستان مازندران، از مورخ ۱۸ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۱۲ الی ۱۷ روزهای شنبه و از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای یكشنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر روزهای چهار شنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت ، کیلومتر ۱۹ الی ۹۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴- آزادراه قم - تهران، واقع دراستان قم، از مورخ ۴ آبان لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۵ روزهای شنبه، یكشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات نیوجرسی بتنی مفصلی و نصب در راه ها، از کیلومتر ۳۰ الی ۵۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۵- آزادراه قزوین - کرج (باند جنوبی- حدفاصل شرکت ماموت تا تقاطع پل حصارک) واقع دراستان البرز، از مورخ ۴ آبان لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای یكشنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر از روزهای شنبه، چهار شنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۶- آزادراه کرج - قزوین (باند شمالی – حدفاصل پل فردیس تا پل حصارک)، واقع دراستان البرز، از مورخ ۱۶ مهر لغایت ۲ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم ، تیر روشنایی ۳۷۰ الی تیر روشنایی ۵۳۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۷- محور اشتهارد - نظرآباد، واقع دراستان البرز، از مورخ ۱۶ آبان لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۱۲ الی ۱۷ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای یكشنبه تا سه شنبه و از ساعت ۸ الی۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود

۸- آزادراه کرج - قزوین (باند شمالی)، واقع دراستان البرز، از مورخ ۷ آذر لغایت ۲ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات تعریض باند شمالی ، از پایانه شهید کلانتری تا زیر گذر مهر ویلا، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۹- آزادراه کرج - قزوین و بالعکس (ازکیلومتر ۲۸ الی کیلومتر ۵۳)، واقع دراستان البرز، از مورخ ۷ آذر لغایت ۳۰ دی ۱۴۰۰، از ساعت ۹ الی ۱۶ روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات ارتقا تاب لغزشی رویه ، تیر ۶۳۰ الی تیر ۸۲۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۰- محور هراز (تونل امام زاده هاشم)، واقع دراستان مازندران، از مورخ ۷ آذر لغایت ۱ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۱۲ الی ۱۷ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای یكشنبه تا سه شنبه و از ساعت ۸ الی۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات رفع نواقص تحویل و احداث دیوار خروجی تونل امام زاده هاشم، تونل امام زاده هاشم مسدود بوده و تردد از جاده قدیم امام زاده هاشم به صورت دو طرفه، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۱- آزادراه کرج - قزوین (باند جنوبی) حد فاصل پل حصارک تا پل کلاک، واقع دراستان البرز، از مورخ ۲۰ آذر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۲۲ الی ۰۴:۰۰ روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۲- آزادراه کرج - تهران (باند جنوبی) حد فاصل پل کلاک تا گرمدره، واقع دراستان البرز، از مورخ ۲۰ آذر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۰۹:۳۰ الی ۱۵:۳۰ روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۳- آزادراه تهران - قم (باند رفت و برگشت)، واقع دراستان تهران، از مورخ ۲۹ آذر لغایت ۱۵ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۷ روزهای شنبه، یكشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۲۲ الی ۵۰۰+۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۴- آزادراه تهران - کرج (آزادراه شهید فهمیده)، واقع دراستان تهران، از مورخ ۵ دی لغایت ۱۴ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای یكشنبه تا چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای شنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات تست کالیبراسیون سامانه های ثبت تخلف منصوبه در محور، از کیلومتر ۳ الی ۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۵- محور تهران - شهریار (اندیشه - چیتگر)، واقع دراستان تهران، از مورخ ۱۵ دی لغایت ۴ بهمن ۱۴۰۰، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۱ مسیر تهران به اندیشه و از ساعت ۱۱ الی ۱۵ مسیر اندیشه به تهران به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات نصب، تست و کالیبراسیون سامانه های ثبت تخلف منصوبه در محور، از کیلومتر ۲ الی ۱۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۶- محور فرعی ساران - کیلان، واقع دراستان تهران، از مورخ ۲۱ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۸ صبح شنبه الی ۱۲ چهار شنبه هر هفته، بغیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات خاکبرداری، از کیلومتر ۰ الی ۱، محور فوق مسدود بوده و تردد از محور جایگزین فیروزکوه – سمنان انجام می گردد.

۱۷- محور کرج – چالوس(تونل شماره ۲ الف- تونل امیر کبیر شماره ۵ و تونل کندوان شماره ۱۱)، واقع دراستان البرز، از مورخ ۲۵ دی لغایت ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۹ الی ۱۶ روزهای شنبه، از ساعت ۹ الی ۱۲ روزهای یكشنبه تا چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات سرویس روشنایی و تاسیسات تونل، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۸-محور قدیم تهران - قم، واقع دراستان تهران، از مورخ ۲ بهمن لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یكشنبه، دوشنبه و چهار شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته، به غیر از روزهای جمعه ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری ، کیلومتر ۰۷+۰۵ الی ۰۰+۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۹-محور امام رضا (ع) (تهران – پاکدشت)، واقع دراستان تهران، از مورخ ۲۹ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای یكشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهار شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته، به غیر از روزهای شنبه، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ، کیلومتر ۰ الی ۳۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

ب) سایر محورها:

اردبیل:

۱- محور اردبیل– آستارا (محدوده نمین)، واقع دراستان اردبیل، از مورخ ۱۱ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، بصورت ۲۴ ساعته، به‌ دلیل اجرای عملیات ورودی نمین و تقاطع غیر همسطح، از كیلومتر ۲۰۰+۱۱ تا ۴۵۰+۱۱، محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر انحرافی جایگزین، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

اصفهان :

۱- آزاد راه کنار گذر شرق اصفهان، واقع در استان اصفهان، از مورخ ۱ دی لغایت ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۸، به‌ دلیل اجرای عملیات سامانه ثبت تخلف، از كیلومتر ۸۰۰+۵ الی ۶۰۰+۶۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور اصفهان – مورچه خورت، واقع در استان اصفهان، از مورخ ۱۴ دی لغایت ۴ بهمن ۱۴۰۰، بصورت ۲۴ ساعته، به‌ دلیل اجرای عملیات ارتقا WIM، از كیلومتر ۴۰۰+۲۸ الی ۳۰۰+۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

ایرانشهر :

۱- محور ایرانشهر- نیکشهر، واقع درجنوب استان سیستان و بلوچستان، از مورخ ۸ آبان لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات انفجار، ریزش برداری و ترانشه برداری، از كیلومتر ۶۰ الی ۱۶۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور ایرانشهر- خاش(محدوده روستای دامن)، واقع درجنوب استان سیستان و بلوچستان، از مورخ ۱۸ آذر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و ایمن سازی محور، از كیلومتر ۱۱۵ الی ۱۲۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

ایلام:

۱- محور ایلام- ایوان، واقع دراستان ایلام، از مورخ ۱۸ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۸، به‌ دلیل اجرای عملیات تقاطع همسطع هفت چشمه کنار گذر جنوبی، كیلومتر ۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

بوشهر:

۱- محور کنگان- عسلویه، واقع دراستان بوشهر، از مورخ ۷ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات تجمیع دسترسی مرکز بهر برداری خطوط لوله گاز، از كیلومتر ۲ تا ۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور دالکی – قلعه سفید، واقع دراستان بوشهر ، از مورخ ۱۵ آبان لغایت ۱۵ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات روشنایی جاده، از كیلومتر ۰ تا ۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور گناوه- دیلم ، واقع دراستان بوشهر، از مورخ ۱۳ آبان لغایت ۱۳ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات تعمیرات پل سید رضا، از كیلومتر ۰ تا ۲۰۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور کنگان – عسلویه (ال ان جی – پل سیراف)، واقع دراستان بوشهر، از مورخ ۱ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات فوگسیل، از كیلومتر ۱۰ الی ۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۵- محور شیف – گناوه، واقع دراستان بوشهر، از مورخ ۲۰ آذر لغایت ۲۰ بهمن۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری، از كیلومتر ۱۰ الی ۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۶- محور دیر – بوشهر، واقع دراستان بوشهر، از مورخ ۱۸ دی لغایت ۲۰ اسفند۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات رفوژ میانی غربی شهر دیر قطعه ۲، از كیلومتر ۲ الی ۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۷- محور دالکی – برازجان(محدوده روستای دهقائد)، واقع دراستان بوشهر، از مورخ ۲۱ دی لغایت ۲ بهمن۱۴۰۰، بصورت ۲۴ ساعته، به‌ دلیل اجرای عملیات تعمیرات پل، از كیلومتر ۰ الی ۱۷، محور فوق مسدود بوده و تردد از کمربندی قدیم برازجان(میدان شهید گنجی) و بالعکس، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

خراسان جنوبی:

۱- محور بیرجند – قاین، واقع دراستان خراسان جنوبی، از مورخ ۸ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۶ الی ۱۸، به‌ دلیل اجرای عملیات اجرای نصب نیوجرسی مفصلی، از كیلومتر ۵ تا ۱۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

خراسان رضوی :

۱- محور نیشابور – باغچه(باند برگشت)، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۱ مهر لغایت ۴ اسفند ۱۴۰۰، ازساعت ۷ الی ۱۹، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درز گیری و روکش آسفالت، از كیلومتر ۵ الی ۵۰۰+۱۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود

۲- محور نیشابور – باغچه(باند رفت)، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۱ مهر لغایت ۴ اسفند ۱۴۰۰، ازساعت ۷ الی ۱۹، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درز گیری و روکش آسفالت، از كیلومتر ۲۷ الی ۴۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳- آزاد راه مشهد – باغچه، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۱۵ شهریور لغایت ۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ازساعت ۸ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات مجتمع خدمات رفاهی، كیلومتر ۲۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور کاشمر – ریوش، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۳ مهر لغایت ۳ بهمن ۱۴۰۰، ازساعت ۸ الی ۱۶، به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و تعریض راه، از كیلومتر ۱۵ الی ۱۰۰+۱۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۵- کمربندی تربت حیدریه – باغچه، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۱۷ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ازساعت ۷:۳۰ الی ۱۸، به‌ دلیل اجرای عملیات تکمیلی کنار گذر چهار خط، كیلومتر ۱۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۶- محور سبزوار – بردسکن(حوزه بردسکن)، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۱۷ مهر لغایت ۳۰ دی ۱۴۰۰، ازساعت ۷ الی ۱۵، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از كیلومتر ۰ الی ۵۰۰+۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۷- محور سبزوار – بردسکن(حوزه سبزوار)، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۱۷ مهر لغایت ۳۰ دی ۱۴۰۰، ازساعت ۷ الی ۱۵، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از كیلومتر ۲۵ الی ۵۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۸- محور رشتخوار – تربت حیدریه، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۳۰ دی ۱۴۰۰، بصورت ۲۴ ساعته، به‌ دلیل اجرای عملیات احداث پل باکسی، از كیلومتر ۵۰۰+۳۴ الی ۸۰۰+۳۴، محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر انحرافی احداث شده، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۹- محور بردسکن – درونه- طبس، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۱۹ مهر لغایت ۳۰ دی ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به‌ دلیل اجرای عملیات اصلاح شیب شیروانی و شانه سازی، از كیلومتر ۴۵ الی ۵۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۰- محور کاشمر – شادمهر، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۸ آبان لغایت ۷ بهمن ۱۴۰۰، بصورت ۲۴ ساعته، به‌ دلیل اجرای عملیات تعریض پل رزق آباد، كیلومتر ۷۰۰+۵، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۱- محور تربت حیدریه – مشهد(پل کال سالار)، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۱ دی لغایت ۳۰ دی ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به‌ دلیل اجرای عملیات درز انبساط، كیلومتر ۴۰۰+۱۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود

۱۲- محور تربت حیدریه – مشهد(تونل رباط سنگ)، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۱ دی لغایت ۳۰ دی ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به‌ دلیل اجرای عملیات تعمیر سیستم روشنایی، از كیلومتر ۲۸ الی ۵۰۰+۲۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۳- کمربندی تربت حیدریه – گناباد، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۱ دی لغایت ۳۰ دی ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به‌ دلیل اجرای عملیات درز انبساط، كیلومتر ۸۰۰+۱۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۴- کمربندی تربت حیدریه – مشهد، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۱ دی لغایت ۳۰ دی ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به‌ دلیل اجرای عملیات درز انبساط، كیلومتر ۱۰۰+۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۵- محور مشهد – فریمان، واقع دراستان خراسان رضوی، از مورخ ۱۸ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، بصورت ۲۴ ساعته، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از كیلومتر ۰ تا ۶۵، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین برگشت، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

زنجان:

۱- آزاد راه زنجان – قزوین (باند شمالی و جنوبی)، واقع دراستان زنجان، از مورخ ۱۹ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۸ روزهای شنبه، یكشنبه و دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته، به غیر از روزهای جمعه ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی بلوک مفصلی در رفوژ میانی، کیلومتر ۱۰۵ الی ۴۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود

قزوین :

۱- محور قزوین – تاکستان- آوج، واقع دراستان قزوین، از مورخ ۲۹ آبان لغایت ۲ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۱۲ الی ۱۷ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای یكشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۸ الی ۱۲ روزهای چهار شنبه هر هفته، به غیر روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری ، کیلومتر ۰ الی ۱۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور دانسفهان – شامی شاپ- ابهر، واقع دراستان قزوین، از مورخ ۲۹ آبان لغایت ۲ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۱۲ الی ۱۷ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای یكشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۸ الی ۱۲ روزهای چهار شنبه هر هفته، به غیر روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری ، کیلومتر ۰ الی ۴۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور قدیم قزوین – رشت، واقع دراستان قزوین، از مورخ ۸ دی لغایت ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ بصورت ۲۴ ساعته، به‌ دلیل اجرای عملیات گاز رسانی(روستا های طارم محور شیرین سو) ، کیلومتر ۶۰ الی ۶۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

قم:

۱- محور قدیم قم – تهران (باند غربی)، واقع دراستان قم، از مورخ ۱۷ مهر لغایت ۱۵ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۱۳ الی ۱۶ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۶ روزهای یكشنبه و دوشنبه، از ساعت ۸ الی ۱۳ روزهای سه شنبه تا پنجشنبه و از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای جمعه هر هفته، به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت ، کیلومتر ۴۰ الی ۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- آزادراه قم – تهران، واقع دراستان قم، از مورخ ۴ آبان لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۵ روزهای شنبه، یكشنبه و دوشنبه، چهارشنبه و از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای سه شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات نیوجرسی بتنی مفصلی و نصب در راه ها ، کیلومتر ۳۰ الی ۵۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

كهگیلویه وبویر احمد:

۱- محور یاسوج – سی سخت، واقع دراستان كهگیلویه وبویر احمد، از مورخ ۱ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات احداث تونل و جاده، از كیلومتر ۱۵ الی ۲۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور گچساران – بی بی حکیمه، واقع دراستان كهگیلویه وبویر احمد، از مورخ ۹ آبان لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از كیلومتر ۱۲ الی ۱۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

گلستان:

۱- محور بندر ترکمن – آق قلا، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۵ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات زیرسازی و احداث پل، از كیلومتر ۰ تا ۱۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور بندر ترکمن – آق قلا، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات احداث ابنیه فنی جدید، از كیلومتر ۰ تا ۵۰۰+۱۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور علی آباد – آزادشهر (سعد آباد خان ببین)، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات احداث دور برگردان عریض، از كیلومتر ۳۰۰+۱۱ تا ۳۰۰+۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور گنبد– مینو دشت (پشمک پناده)، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات احداث دور برگردان عریض، از كیلومتر ۳ تا ۸۰۰+۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۵- محور آق قلا – گنبد، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و تعریض محور، از كیلومتر ۰ تا ۵۰۰+۳۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۶- محور گرگان – کرد کوی (تقاطع شصت کلاته)، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۲۷ مهر لغایت ۲ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات ایمن سازی و اصلاح تقاطع، از كیلومتر ۲۰۰+۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۷- محور تقاطع شصت کلاته به جاده قدیم گرگان – کرد کوی، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۲۷ مهر لغایت ۲ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات ایمن سازی و اصلاح تقاطع، از كیلومتر ۲۲۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۸- محور تقاطع شصت کلاته به جاده شصت کلاته، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۲۷ مهر لغایت ۲ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات ایمن سازی و اصلاح تقاطع، از كیلومتر ۷۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۹- محور بندر ترکمن – گمیشان، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۱۸ آذر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات احداث ابنیه فنی جدید و تعریض ابنیه فنی، از كیلومتر ۰ تا ۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۰- محور گرگان– شاهرود (حد فاصل تقاطع جاده اصلی تا چهار باغ)، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۱۸ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، از كیلومتر ۰ تا ۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۱- محور گرگان– شاهرود (توسکستان)، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۲۰ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات حفاری فیبر نوری، از كیلومتر ۱۵ تا ۷۰۰+۱۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۲- محور علی آباد– سه راهی ایمر، واقع دراستان گلستان، از مورخ ۲۸ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از كیلومتر ۵۰۰+۷ تا ۵۰۰+۱۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

مازندران:

۱-محور هراز(محدوده پارک جنگلی، بلبل خوان، پنجاب و پلور)، واقع دراستان مازندران، از مورخ ۱۸ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۱۲ الی ۱۷ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای یكشنبه و دوشنبه و سه شنبه، به غیر روزهای چهار شنبه، پنجشنبه و جمعه ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت ، کیلومتر ۱۹ الی ۹۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور هراز (تونل امام زاده هاشم)، واقع دراستان مازندران، از مورخ ۷ آذر لغایت ۱ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۱۲ الی ۱۷ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای یكشنبه تا سه شنبه و از ساعت ۸ الی۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات رفع نواقص تحویل و احداث دیوار خروجی تونل امام زاده هاشم، تونل امام زاده هاشم مسدود بوده و تردد از جاده قدیم امام زاده هاشم به صورت دو طرفه، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

هرمزگان :

۱- محور بستک – بندر لنگه (حدفاصل هرنگ تا سه راهی کتل)، واقع دراستان هرمزگان، از مورخ ۱ آذر لغایت ۱ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۶ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و تعریض، از كیلومتر ۰ الی ۵۰۰+۳، محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از کنار گذر احداثی انحرافی انجام می‌شود.

همدان:

۱- محور همدان – رزن (ویان – پل روعان)، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۳ آذر لغایت ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، ایمن سازی، نصب علایم و روکش آسفالت، از كیلومتر ۳۵ الی ۴۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور همدان – رزن (پل روعان – کارخانه سیمان)، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۳ آذر لغایت ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، ایمن سازی، نصب علایم و روکش آسفالت، از كیلومتر ۴۶ الی ۵۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور پل روعان –پل ۱۲۳، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۳ آذر لغایت ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، ایمن سازی، نصب علایم و روکش آسفالت، از كیلومتر ۰ الی ۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور پل ۱۲۳– گردنه دخان، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۳ آذر لغایت ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، ایمن سازی، نصب علایم و روکش آسفالت، از كیلومتر ۳۰ الی ۵۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۵- محور فامنین – همه کسی، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۳ آذر لغایت ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، ایمن سازی، نصب علایم و روکش آسفالت، از كیلومتر ۰ الی ۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۶- محور سه راهی اصله – سه راهی دهلق، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۳ آذر لغایت ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، ایمن سازی، نصب علایم و روکش آسفالت، از كیلومتر ۰ الی ۱۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۷- محور تویسرکان– خیرآباد، واقع دراستان همدان، از مورخ ۱۵ دی لغایت ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات شانه سازی، لکه گیری و نصب علایم، از كیلومتر ۰ الی ۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۸- محور تویسرکان– کنگاور، واقع دراستان همدان، از مورخ ۱۵ دی لغایت ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات شانه سازی، لکه گیری و نصب علایم، از كیلومتر ۰ الی ۱۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۹- محور تویسرکان– کنگاور، واقع دراستان همدان، از مورخ ۱۵ دی لغایت ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات راهسازی احداث باند جدید، از كیلومتر ۱۵ الی ۲۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۰- محور خیر آباد– فرسفج، واقع دراستان همدان، از مورخ ۱۵ دی لغایت ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷، به‌ دلیل اجرای عملیات شانه سازی، لکه گیری و نصب علایم، از كیلومتر ۰ الی ۳۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

نظرات بینندگان