arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۲ - ۳۰ دی ۱۴۰۰

تمامی مسیرهای همدان باز است/ توصیه پلیس پرهیز از ترددهای غیر ضروری

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان اعلام کرد: با تلاش مضاعف همه دستگاه‌های خدمات رسان تردد در جاده‌های استان امکان پذیر است اما کماکان به دلیل کولاک مقطعی در برخی از محورها و لغزنده بودن سطح جاده‌ها توصیه پلیس به مردم پرهیز از ترددهای غیر ضروری است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان اعلام کرد: با تلاش مضاعف همه دستگاه‌های خدمات رسان تردد در جاده‌های استان امکان پذیر است اما کماکان به دلیل کولاک مقطعی در برخی از محورها و لغزنده بودن سطح جاده‌ها توصیه پلیس به مردم پرهیز از ترددهای غیر ضروری است.

سرهنگ حمیدرضا سعیدزاده افزود: فرمانده انتظامی استان و جانشین وی،معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیران کل ستاد بحران، جمعیت هلال احمر، اورژانس و فرمانده تیپ شهید قهرمان ارتش و فرمانداران و فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و سپاه و راهداران با حضور به موقع نقش مهمی در بازگشایی مسیرهای استان داشتند.

این مقام انتظامی در پایان تاکید کرد: با توجه به برودت هوا از مردم می خواهیم از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند و چنانچه قصد تردد در جاده‌های استان را دارند علاوه بر داشتن زنجیر چرخ، از آماده به‌کار بودن تجهیزات زمستانی از جمله بخاری و برف پاک کن خودرو و پر بودن باک بنزین مطمئن باشند.

نظرات بینندگان