arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۰ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۰

استاندار تهران: «بازگشایی مدارس» گام به گام پیگیری می‌شود / نباید بگذاریم حساسیت منجر به افت تحصیلی دانش آموزان شود

استاندار تهران از پیگیری گام به گام بازگشایی حداکثری مدارس توسط وزرای کشور، اموزش و پرورش، علوم و استانداری تهران خبر داد. استاندار تهران ادامه داد: خانواده‌های تهرانی حساسیتی در این موضوع دارند که شاید بیشتر از سایر نقاط کشور است، ولی نباید بگذاریم این حساسیت منجر به افت تحصیلی دانش آموزان شود
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: استاندار تهران از پیگیری گام به گام بازگشایی حداکثری مدارس توسط وزرای کشور، اموزش و پرورش، علوم و استانداری تهران خبر داد.

محسن منصوری  درباره بازگشایی مدارس و بلاتکلیفی برخی مدارس درپی عدم ابلاغ رسمی برای بازگشایی گفت: درحال پیگیری موضوع هستیم. چند روز گذشته نیز جلسه‌ای با در همین رابطه با حضور وزارای کشور، آموزش و پرورش و علوم برگزار شد.

وی افزود: بازگشایی حداکثری، مصوبه ستاد ملی کرونا و دستور رییس جمهور است لذا موضوع توسط وزرای کشور، آموزش و پرورش و علوم و استانداری تهران دنبال خواهد شد تا ان شاالله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی حداکثری اتفاق بیافتد.

استاندار تهران ادامه داد: خانواده‌های تهرانی حساسیتی در این موضوع دارند که شاید بیشتر از سایر نقاط کشور است ولی نباید بگذاریم این حساسیت منجر به افت تحصیلی دانش آموزان شود؛ بر همین اساس گام به گام موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا بازگشایی حداکثری محقق شود.

نظرات بینندگان