arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: رئیس فیفا قول داده بود ۱۲ بهمن به ایران بیاید، اما امکان دارد این سفر انجام نشود

احسان اصولی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص احتمال عدم سفر جیانی اینفانتینو به ایران برای تماشای دیدار مقابل عراق اظهار داشت: ایشان در دیداری که با ریاست فدراسیون محترم فدراسیون در قطر داشتند این قول را داده بودند که برای بازی دوازدهم بهمن ماه مقابل امارات تشریف بیاورند و برنامه ریزی‌هایی هم صورت گرفت که دوستان مان در فدراسیون پیگیری می کنند اما به دلیل کرونا و محدودیت ها یکسری زمزمه هایی مطرح می شود که امکان دارد این سفر انجام نشود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: در آستانه دیدار مقابل تیم ملی عراق عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید امکان دارد رئیس فیفا به ایران سفر نکند.

احسان اصولی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه سلام صبح بخیر درخصوص احتمال عدم سفر جیانی اینفانتینو به ایران برای تماشای دیدار مقابل عراق اظهار داشت: ایشان در دیداری که با ریاست فدراسیون محترم فدراسیون در قطر داشتند این قول را داده بودند که برای بازی دوازدهم بهمن ماه مقابل امارات تشریف بیاورند و برنامه ریزی‌هایی هم صورت گرفت که دوستان مان در فدراسیون پیگیری می کنند اما به دلیل کرونا و محدودیت ها یکسری زمزمه هایی مطرح می شود که امکان دارد این سفر انجام نشود. هنوز در واقع خیلی مشخص نیست ولی حضور ایشان را در ایران داشته باشیم می تواند خیلی از مسائل فوتبال، فوتسال و حوزه های مختلف را در میان بگذاریم و با دستور مستقیم اینفانتینو مشکلات را برطرف کنیم.

او ادامه داد: به خصوص مهمترین دغدغه ای که داریم آن منابع مالی در فیفا و ای اف سی است که به دلیل تحریم های ظالمانه از دسترس فدراسیون خارج است. در این حوزه تلاش های زیادی داشتیم و مراجعاتی داشتیم و شنیدم که در دوره گذشت یک جلسه ای در توکیو بوده که رئیس جمهور آمریکا در آن حضور داشتند و آقای اینفانتینو طرح موضوع کرده که جواب منفی هم شنیده بودند! واقعا این رویکرد دوگانه ای که متاسفانه آقایان دارند و از طرفی ورزش و فوتبال را غیرسیاسی می‌دانند و کاملا رویکرد سیاسی دارند، عجیب است. بخشی از باشگاه های ما منابعشان در AFC بلوکه شده و نمی توانند از آن استفاده کنند. این یک اتفاق بد و ناخوشایند است که امیدوارم این رویکرد تغییر کند و دست از این اقدام غیربشردوستانه بردارند.

نظرات بینندگان