arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۴ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

وزارت بهداشت: آغاز واکسیناسیون کرونا برای سنین ۵ تا ۱۱ سال با رضایت والدین در سراسر کشور

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت پیرو مصوبات ستاد ملی کرونا گفت: ستاد مصوب کرد که واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۱۱ سال در سراسر کشور به صورت پلکانی و با رضایت والدین آغاز شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت پیرو مصوبات ستاد ملی کرونا گفت: ستاد مصوب کرد که واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۱۱ سال در سراسر کشور به صورت پلکانی و با رضایت والدین آغاز شود.

مهندس محمد هاشمی درخصوص مصوبات پیشنهادی جهت تصویب در ستاد ملی کرونا به ریاست رییس جمهور، مورخ اول بهمن ۱۴۰۰، عنوان کرد: بر این اساس، با توجه به لزوم آمادگی کامل مراکز درمانی مقابله با کرونا؛ اجرای ماده ۲۷ قانون جمعیت مبنی بر به کارگیری خانم های پزشک دارای فرزند در محل سکونت به مدت ۶ ماه به تعویق می افتد و مطابق روال قبلی وزارت بهداشت خدمت می کنند.  

بنابر اعلام وبدا، وی افزود: همچنین، ستاد مصوب کرد که واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۱۱ سال در سراسر کشور به صورت پلکانی و با رضایت والدین آغاز شود.

فعالیت مدارس به قوت خود باقی است 

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت بیان کرد: فعالیت مدارس نیز به قوت خود باقی بوده و تعطیل نیستند و چنانچه ستاد ملی کرونا تصمیمات جدید اتخاذ کند، اعلام خواهد شد.

 

نظرات بینندگان