arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۱ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

ابلاغیه قرارگاه ستاد کرونا؛ کلاس‌ها و امتحانات دانشگاه‌ها و مدارس حضوری شد

وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با صدور ابلاغیه ای خطاب به وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش و رییس دانشگاه آزاد اسلامی بازگشایی کلاس های درس دانشگاه ها و مدارس را ابلاغ کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با صدور ابلاغیه ای خطاب به وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش و رییس دانشگاه آزاد اسلامی بازگشایی کلاس های درس دانشگاه ها و مدارس را ابلاغ کرد.

 در ابتدای ابلاغیه احمد وحیدی خطاب به وزیران علوم، بهداشت، آموزش و پرورش و رییس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ رییس جمهور، کلاس های درس تمامی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس وابسته به وزارت آموزش و پرورش به ویژه برگزاری امتحانات و دفاع پایان نامه های تحصیلی باید به صورت حضوری برقرار شود.

وی در این ابلاغیه تاکید کرده است: رعایت شیوه نامه های بهداشتی (استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی) ضروری است.

وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در این ابلاغیه همچنین آورده است: مسوولان دانشگاه ها و روسای ادارات آموزش و پرورش و مدیران مدارس در سراسر کشور موظف به اجرای این ابلاغیه هستند.

وحیدی در این ابلاغیه تاکید کرده است: دستور فرمایید گزارش تحقق مصوبه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی اعلام شود.

نظرات بینندگان