arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۱ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

محمدرضا باهنر: باید خود را برای جمهوری دوم آماده کنیم

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه باید خود را برای جمهوری دوم آماده کنیم، گفت: کشوری مستقل داریم و هیچ کشور کینه توزی در دنیا وجود ندارد که ما را به وابستگی متهم کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه باید خود را برای جمهوری دوم آماده کنیم، گفت: به رغم تلنبار مشکلات دولت قدم‌های خوبی برداشته و برای نمونه اکنون آمار ایران در کرونا در دنیا افتخار آمیز است.

 باهنر شامگاه شنبه در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین که در حسینیه ائمه اطهار(ع) پاسداران برگزار شد، افزود: امروز چندین دولت، مجلس، قوه قضائیه و مجمع تشخیص را پشت سر گذاشتیم و مجموعه‌ای از اتفاق‌ها در کشور ما رخ داده است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه با بیان اینکه اکنون درباره پرسش نسل جدید درخصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی چه باید گفت؟، تاکید کرد: امروز اگر مولفه‌های مختلف را از نظر کمی و کیفی با سایر کشورها مقایسه کنیم، خواهیم دید که پیشرفت‌های افتخارآمیزی نسبت به قبل از انقلاب داشته‌ایم و رتبه ما نسبت به سال ۵۷ بسیار بالاتر است.

وی تصریح کرد:کشوری مستقل داریم و هیچ کشور کینه توزی در دنیا وجود ندارد که ما را به وابستگی متهم کند.

باهنر در ادامه با بیان اینکه دولت کنونی هم وارث همه کارهای خیر و پر برکت گذشته و هم وارث تلنباری از مشکلات است، گفت: در جاهایی نیازمند اصلاحات ساختاری هستیم و باید اصلاح ساختار کنیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پایان به موضوع فرار مغزها اشاره کرد و در این باره گفت: فرار مغزها یکی از نقیصه های کشور است و باید به نسل امروز امید و انگیزه داد تا در کشور بمانند.

نظرات بینندگان