arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۱ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

اندر احوالات فوتبال دولتی ایران / ذخیره یک میلیون دلاری!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید هادی فاطمی: شکایت رادوشویچ سنگربان همیشه ذخیره پرسپولیس از این باشگاه بحران زده به فیفا گره ای تازه بر مشکلات عدیده این تیم زد.

این گلر کروات که پنج سال سابقه حضور در پرسپولیس را دارد در حالی قرار داد خود را به صورت یک طرفه فسخ و از سرخ پوشان تهرانی شکایت کرده است که هنوز دو سال از قرار دادش با این تیم باقی مانده است.

سوالی که در خصوص این شکایت تقریبا یک میلیون دلاری (۹۳۰ هزار یورو) مطرح می شود این است که چه کسی و با چه منطقی پشت قرارداد سنگین این کروات بوده است؟! بازیکنی که از همان ابتدا به نیت نشستن روی نیمکت ذخیره پرسپولیس جذب شده و بنا بوده تنها در مواردی خاص به بازی گرفته شود.آیا برای استخدام رزرو علیرضا بیرانوند و بعد ها حامد لک ، نیاز به این همه ریخت و پاش و هزینه بود؟! آیا نمی شد از بین نفرات جوان و بی نام و نشان چهره ای را انتخاب کرده تا با صد ها برابر هزینه کمتر کنار دروازه بانان با تجربه پرسپولیس می گذاشتیم تا به پختگی و تجربه رسیده و امروز برای خود ستاره ای قابل اتکا شوند؟!

مدیرانی که پای قرار داد این بازیکن خارجی را امضا کرده و زیر بار تمدید آن با این ارقام نجومی رفته اند حالا باید پاسخ گوی کوته فکری و سوء مدیریت شان باشند.پرداخت چنین مبلغی برای پرسپولیس که زیر بار بدهی های قبلی کمر خم کرده است قطعا به آسانی مقدور نخواهد بود.از طرفی فیفا هم در حصول این مبالغ و جرائم و خسارات آن هرگز پا پس نخواهد کشید.این یعنی سلام دوباره سرخ پوشان به حاشیه و گرفتاری و مشکلات! یعنی پنجره هایی که هنوز باز نشده بسته می شوند.یعنی بعد از ابطال مجوز حرفه ای و حذف از آسیا باید با پدیده ای تکراری به نام تهیه پول قرار داد و ... بازیکنی نیمکت نشین مواجه گردند.

آیا در این فوتبال دولتی کسی هست که با عاملان چنین فجایعی برخورد کند؟!

نظرات بینندگان