arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

پلیس فتا: همه مدارک در خصوص مهاجم گل گهر را به فدراسیون فوتبال ارائه دادیم/ تعلل فدراسیون در این خصوص تعجب برانگیز است

پاشایی معاون پلیس فتا در خصوص پرونده اریک بایناما مهاجم گابنی گل گهر گفت: فدراسیون محترم فوتبال استعلامی ار از ما خواستند. با صراحت می‌گویم هر چیزی که آنها از ما خواستند را به آنها ارائه دادیم. یعنی برای آنها کاملا مشخص است که بیایند به افکار عمومی پاسخ دهند چرا که آنها مرجع قانونی و پاسخگو هستند. ما بحث فنی را انجام دادیم و هر سوال و ابهاماتی که برای آنها وجود داشت را با عدله برای فدراسیون فوتبال فرستادیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: پاشایی در خصوص پرونده مهاجم گابنی گل گهر واکنش نشان داد.

پاشایی معاون پلیس فتا در خصوص پرونده اریک بایناما مهاجم گابنی گل گهر گفت: فدراسیون محترم فوتبال استعلامی ار از ما خواستند. با صراحت می‌گویم هر چیزی که آنها از ما خواستند را به آنها ارائه دادیم. یعنی برای آنها کاملا مشخص است که بیایند به افکار عمومی پاسخ دهند چرا که آنها مرجع قانونی و پاسخگو هستند. ما بحث فنی را انجام دادیم و هر سوال و ابهاماتی که برای آنها وجود داشت را با ادله برای فدراسیون فوتبال فرستادیم.

وی افزود: فدراسیون فوتبال حتما باید پاسخگوی افکار عمومی باشد. نکته جالب این است که بعضی اوقات طرفداران استقلال و گل گهر در این خصوص به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند که چه شد؟ اما باید بگویم ما نمی‌توانیم پاسخگو باشیم. فدراسیون فوتبال با توجه به آن اطلاعاتی که ما به آنها داده ایم می‌تواند تصمیم گیری کند. اینکه اعلام نمی کنند برای من تعجب برانگیز است.

نظرات بینندگان