arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۴ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

تمام جزییات مذاکرات استقلال و فولاد خوزستان/ وقتی پای رشید، رضاوند و دیگران وسط است

مذاکرات استقلال و فولاد خوزستان برای انتقال صالح حردانی چالش‌های زیادی را به دنبال داشت، چالش‌هایی که باعث شده تا این انتقال علیرغم توافق طرفین فعلا قطعی نشود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مذاکرات استقلال و فولاد خوزستان برای انتقال صالح حردانی چالش‌های زیادی را به دنبال داشت، چالش‌هایی که باعث شده تا این انتقال علیرغم توافق طرفین فعلا قطعی نشود.

 

به گزارش ایرنا، وقتی در نشست مطبوعاتی بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس از جواد نکونام درباره انتقال صالح حردانی به استقلال سوال پرسیده شد او این جملات را بر زبان آورد: مذاکراتی که صورت گرفت یک طرفه و به ضرر تیم ما بود و به همین دلیل با ‌انتقال حردانی موافقت نکردم و همه چیز تمام شد.

 

اینکه چرا سرمربی فولاد خوزستان ماجرای حردانی و استقلال را تمام شده دانست به روند مذاکرات مدیران دو تیم بر می‌گردد.

 

اولین نشست مدیران استقلال و فولاد خوزستان هفته گذشته برگزار شد. مدیران ارشد باشگاه استقلال با حمیدرضا گرشاسبی دور یک میز نشستند و پیرامون این انتقال در فضایی دوستانه به صحبت پرداختند.

 

مذاکرات مقدماتی میان طرفین برگزار و قرار بر این شد ظرف چند روز آینده طرفین سر جزییات با یکدیگر مفصل‌تر حرف بزنند.

 

نمایندگان استقلال و مدیران فولاد خوزستان برای دومین بار دور یک میز نشستند، این جلسه تا ساعت ۲ بامداد به طول انجامید و گفت و گوهای نهایی صورت گرفت.

 

رشید مظاهری گزینه اول جواد نکونام برای انتقال به فولاد خوزستان بود، این پیشنهاد یک دردسر بزرگ را به همراه داشت. دروازه‌بان مطرح آبی‌پوشان که در این فصل مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفته است فقط و فقط به عنوان انتقال قطعی حاضر به جدایی از استقلال بود و اعلام کرد حاضر نیست به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

 

مدیران فولاد خوزستان در ادامه مذاکرات اعلام کردند فقط و فقط تحت یک شراط حاضر به صدور رضایت نامه حردانی هستند که مظاهری راهی فولاد شود، آنها روی این خواسته پا فشاری کرده و گفتند اول استقلال مظاهری را بفروشد بعد طرفین در خصوص معاوضه بازیکن ملی‌پوش خود گفت و گو می‌کنند.

 

دومین خواسته مدیران فولاد خوزستان معاوضه آرش رضاوند با صالح حردانی بود، این درخواست در ابتدا با مخالفت فرهاد مجیدی همراه شد اما در ادامه سرمربی آبی‌پوشان با این انتقال موافقت کرد، فولاد رضایت‌نامه رضاوند را به صورت دائمی می‌خواست.

 

سعید مهری دیگر بازیکنی بود که فولاد خوزستان به دنبال جذب آن بود، فولادی‌ها اعلام کردند خواهان به خدمت‌گیر او هستند و با حضور وی و رضاوند می‌توانند کمبربند میانی تیمشان را محمک کنند.

 

فولادی‌ها بازیکنان دیگری از استقلال همچون مطهری را نیز می خواهند، آنها اعلام کرده‌اند هر بازیکنی را که خواستید ما می‌خریم چرا که به دنبال تقویت تیم برای لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

 

اگرچه جواد نکونام دیروز در نشست مطوعاتی اعلام کرد ماجرای انتقال حردانی به استقلال به پایان رسید اما هنوز رایزنی ادامه دارد و شاید اتفاقاتی ظرف روزهای آینده رخ دهد

 

 

نظرات بینندگان