arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

شکست سنگین تیم ملی بانوان مقابل چین

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دومین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملت های آسیا عصر امروز و از ساعت 13:30 به وقت ایران به مصاف چین رفت و در پایان با نتیجه پرگل 7 بر صفر تن به شکست داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دومین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملت های آسیا عصر امروز و از ساعت 13:30 به وقت ایران به مصاف چین رفت و در پایان با نتیجه پرگل 7 بر صفر تن به شکست داد.

وانگ شوانگ در دقایق 28، 49 و 83، ژیائو یویی در دقیقه 43، شانشان وانگ در دقایق 55 و 59 و تانگ جیالی در دقیقه 77 برای چین گلزنی کردند.

زهره کودایی، بهناز طاهرخانی (کاپیتان)، غزاله بنی طالبی، فاطمه عادلی، ملیکا متولی، ملیکا محمدی، زهرا سربالی (فاطمه امینه برازجانی)، هاجر دباغی (الهام فرهمند)، ثنا صادقی (سارا ظهرابی‌نیا)، افسانه چترنور (نگین زندی) و سمانه چهکندی (سارا قمی) ترکیب ایران در این دیدار بودند.

تیم ایران در بازی نخست مقابل هند میزبان به تساوی بدون گل دست یافته بود و حالا بعد از دو بازی با یک امتیاز در رتبه سوم گروه قرار دارد.

ملی‌پوشان در آخرین بازی مرحله مقدماتی روز چهارشنبه 6 بهمن به مصاف چین تایپه می‌روند. چین تایپه و هند در دومین بازی عصر امروز مقابل هم قرار می‌گیرند.

 

 

نظرات بینندگان