arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۸ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

کشف دوربین‌های مخفی در رختکن تیم هندبال زنان در بوندس‌لیگای آلمان

کشف دو دوربین مخفی در رختکن تیم هندبال زنان "توس متسینگن" در بوندس‌لیگای آلمان، محافل ورزشی و مدنی آلمان را شوکه کرده است. فرد مظنون در این مورد نیز شناسایی و به پلیس معرفی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دویچه وله: کشف دو دوربین مخفی در رختکن تیم هندبال زنان "توس متسینگن" در بوندس‌لیگای آلمان، محافل ورزشی و مدنی آلمان را شوکه کرده است. فرد مظنون در این مورد نیز شناسایی و به پلیس معرفی شده است.

 

تیم هندبال زنان "توس متسینگن" (TuS Metzingen)، از تیم‌های مطرح در عرصه هندبال زنان بوندس‌لیگای آلمان است. این تیم در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در رتبه سوم جدول ایستاده است.

مسئولان این باشگاه در پایان هفته جاری اعلام کرده‌اند که بازیکنان تیم هندبال زنان متسینگن در رختکن خود دو عدد دوربین مخفی پیدا کرده‌اند. در این زمینه همچنین عنوان شده که فرد متهم به نصب این دوربین‌ها، از محیط نزدیک این تیم شناسایی و به پلیس معرفی شده است.

به گفته باشگاه توس متسینگن، همکاری این باشگاه با فرد مظنون بلافاصله قطع شده است. فرنتس روت، مدیر این باشگاه، می‌گوید: «این کار فوق‌العاده زشت و چندش‌آور از سوی فردی که مورد اعتماد ما بود، انجام شده است. ما همه خیلی شوک‌زده و متاثر شده‌ایم.»

او همچنین تصریح می‌کند: «اجازه نخواهیم داد که این عمل باعث ایجاد اختلال در عملکرد ورزشی‌مان بشود. ما در بازی بعدی خود که در روز چهارشنبه آینده است، به میدان خواهیم رفت. پلیس، فدراسیون هندبال و تیم‌های دیگر، ما را مورد پشتیبانی خودشان قرار داده‌اند. این حمایت به ما خیلی کمک کرده است.»

سازمان لیگ هندبال زنان آلمان (HBF) نیز این عمل مجرمانه را به شدت محکوم کرده است. HBF در واکنش به این مسئله خاطرنشان کرده است که این "اقدام مجرمانه با تمام ارزش‌هایی که برای این سازمان و همه باشگاه‌ها بسیار مهم است، کاملا مغایرت دارد. "

پرونده پیگرد قانونی این جرم سنگین از سوی دادستانی به جریان افتاده است. بررسی این پرونده در دادگاه احتمالاَ توجه جامعه مدنی و ورزشی آلمان را در ماه‌های آینده به خود جلب خواهد کرد.

نظرات بینندگان