arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۲ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

۲۰ سال زندان مجازات ماسک نزدن در هواپیما

یک مرد ایرلندی به دلیل امتناع از پوشیدن ماسک و رفتار‌های خطرناک با اتهامی سنگین رو به رو شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک مرد ایرلندی به دلیل امتناع از پوشیدن ماسک و رفتار‌های خطرناک با اتهامی سنگین رو به رو شده است.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب به نقل از نیویورک پست، به گفته پلیس فدرال، یک ایرلندی به دلیل امتناع از پوشیدن ماسک در پرواز دلتا به مقصد نیویورک و به خطر انداختن جان مهمانداران هواپیما و سایر مسافران، بازداشت شد.

شین مک اینرنی، ۲۹ ساله، به اتهام دخالت در وظایف خدمه پرواز و تعرض و ارعاب عمدی یکی از خدمه پرواز در طول پرواز خطوط هوایی دلتا از دوبلین به فرودگاه جان اف کندی در ۷ ژانویه، با خطر  ۲۰ سال زندان روبرو می‌شود.

ظاهراً مک‌اینرنی «ده‌ها درخواست» خدمه پرواز برای رعایت اصول  را رد کرد و شلوار و لباس‌های خود را نیز درآورده و با ظاهری نامتعارف در کابین هواپیما تردد کرده است، او همچنین پس از گذاشتن کلاه خود روی سر خلبان، مشت‌های خود را به سمت کاپیتان بلند کرد و گفت: «به من دست نزن.»

۲۰ سال زندان مجازات ماسک نزدن در هواپیما

مک اینرنی، از گالوی، ایرلند برای تمام هشت ساعت سفر روی اقیانوس اطلس یک تهدید بزرگ بود.  ظاهراً او یک قوطی نوشابه خالی را نیز  پرتاب کرد که به سر مسافری اصابت کرد و به داخل کابین درجه یک هجوم برد تا از غذایی که به او داده شده بود شکایت کند و با چندین مسافر درگیر شد و در هنگام فرود نهایی هواپیما در فرودگاه جان اف کندی از نشستن خودداری کرد.


گاردین گزارش داد که مک اینرنی در مسیر فلوریدا به نیویورک پرواز می‌کرد تا در یک آکادمی فوتبال در این ایالت مشغول به کار شود، او پس از فرود هواپیما برای ارزیابی پزشکی و روانشناختی در بیمارستان جامائیکا بستری شد.

نظرات بینندگان