arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۸ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

نگرانی رییس فراکسیون محیط زیست: درگیری آلودگی آب در سد ماملو بالاست

سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست در نشست هم اندیشی با بانوان فعال در حوزه محیط زیست گفت: نیاز است که از سد ماملو بازدیدی داشته باشیم چون درگیری آلودگی آب بالاست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رییس فراکسیون محیط زیست گفت: سد ماملو باید رصد شود، چون درگیری آلودگی آب در محدوده این سد بالاست.


سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست در نشست هم اندیشی با بانوان فعال در حوزه محیط زیست گفت: متاسفانه محیط زیست طی سالهای گذشته اولویت نبوده و خوشبختانه هر چه جلوتر می آییم وارد گفتمان می شود.

وی اظهار داشت: یکی از معضلات تهران، به کار بردن، یونولیت در مصالح ساختمانی است که به هجمه آلایندگی ها آلودگی هوا افزوده شده اند.

رییس فراکسیون محیط زیست با اشاره به همت رییس کمیته محیط زیست شورای شهر، در بحث ترویج ساختمان‌های سبز ومدارس سبز گفت: امروز در محیط زیست شهری علاوه بر آلایندگی‌های موجود، بابحث انواع آلایندگی‌های دیگر مثل آلودگی نور، حیوانات شهری، آلودگی انهار و آلودگی صوتی را مواجهیم.

وی با اشاره به اینکه آلودگی‌های محیط زیستی برخی اثرات مستقیم دارند و بسیاری اثرات غیر مستقیم دارند، گفت: چون اثرات غیر مستقیم و تبعات آن به عدد رقم تبدیل نمی‌شود، نمی‌توان به برخی مسئولان آنرا منتقل کنیم.

رفیعی اهتمام مجموعه شهرداری در حوزه آلودگی آب را تاثیر گذار دانست و گفت: نیاز است که از سد ماملو بازدیدی داشته باشیم چون درگیری آلودگی آب بالاست.

نظرات بینندگان