arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

فدراسیون فوتبال عراق: تست سه عضو ما منفی شده/ به فیفا اعتراض می کنیم

در همین راستا محمد عماد مدیر روابط عمومی فدراسیون عراق اظهار داشت: تست خارجی که از یاسر قاسم، مناف یونس و غیث مهنا (مدیر اداری) گرفته شد هر سه منفی بود، اما مشکل اصلی ما عدم قبول پاسخ این تست از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا است و تنها تست میزبان را قبول می‌کند. وی افزود: در حال رایزنی هستیم تا مشکل حل شود و باید ببینیم تست دوم این دو بازیکن زیرنظر ارگان‌های AFC در تهران چه می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مسئول فدراسیون فوتبال عراق از منفی شدن تست کرونای دو بازیکن خودشان خبر داد.

جولان کرونا قبل از بازی تیم ملی کشورمان با عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مشکل ساز شده است. طبق آخرین اخبار هر کدام از تیم‌ها ۳ بازیکن خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادند.

سردار آزمون، احسان حاج صفی و احمد نوراللهی ۳ بازیکن کرونایی تیم ملی کشورمان هستند که هر دو بازی عراق و امارات در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست دادند.

کاروان عراق به محض ورود به تهران از ابتلای دو بازیکنش به نام‌های یاسر قاسم و مناف یونس به کرونا مطلع شد، اما عراقی‌ها به تستی که در تهران زیر نظر ارگان‌های تاییده شده از سوی AFC گرفته شده معترض شدند و خواهان تست کرونای مجدد شدند.

در همین راستا محمد عماد مدیر روابط عمومی فدراسیون عراق اظهار داشت: تست خارجی که از یاسر قاسم، مناف یونس و غیث مهنا (مدیر اداری) گرفته شد هر سه منفی بود، اما مشکل اصلی ما عدم قبول پاسخ این تست از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا است و تنها تست میزبان را قبول می‌کند.

وی افزود: در حال رایزنی هستیم تا مشکل حل شود و باید ببینیم تست دوم این دو بازیکن زیرنظر ارگان‌های AFC در تهران چه می‌شود. ما به دلیل اینکه تست خارجی ما منفی شده در حال رایزنی هستیم و می‌خواهیم به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعتراض کنیم.

نظرات بینندگان