arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۰ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

واکسیناسیون کودکان ۹ تا ۱۲ ساله، از امروز/ وزارت بهداشت: واکسن فقط با رضایت والدین زده می‌شود

محمد هاشمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در خصوص واکسیناسیون گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال علیه کرونا، گفت: پیرو جلسات فنی و تخصصی، گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال در سراسر کشور از امروز - سه شنبه ۵ بهمن ماه، می‌توانند به همراه والدین خود با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، نسبت به کووید ۱۹ واکسینه شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از آغاز واکسیناسیون علیه کرونا برای گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال از امروز، خبر داد.

محمد هاشمی در خصوص واکسیناسیون گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال علیه کرونا، گفت: پیرو جلسات فنی و تخصصی، گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال در سراسر کشور از امروز - سه شنبه ۵ بهمن ماه، می‌توانند به همراه والدین خود با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، نسبت به کووید ۱۹ واکسینه شوند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون این گروه سنی تنها با رضایت والدین انجام می‌شود، تصریح کرد: طبق پروتکل‌ها، واکسن‌های مناسب گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال، سینوفارم و پاستوکووک بوده که در دو نوبت تزریق می‌شود.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در ادامه بیان کرد: با توجه به سرعت شیوع سویه اُمیکرون، تمامی کارکنان وزارت بهداشت ملزم به تزریق دُز سوم واکسن کووید هستند.

نظرات بینندگان