arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۴ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

وزیر آموزش و پرورش: دانش‌آموزان با رعایت نکات بهداشتی در کلاس حاضر باشند

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امروز نیز طرح رتبه‌بندی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: ستاد ملی کرونا تا به اینجا موردی مبنی بر تعطیلی یا کم‌رنگ‌شدن مدارس اعلام نکرده و بهتر است دانش‌آموزان با رعایت موارد بهداشتی در کلاس حاضر باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه افتتاح ۸ پروژه آموزشی خیرساز شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار‌کرد: امیدواریم که نهضت مدرسه‌سازی تداوم پیدا کند و از دست‌اندرکاران به ویژه خیرین عزیز به جهت ساخت مدارس باکیفیت تشکر می‌کنم.

وی افزود: مدارس کاملا باز است و توسط ستاد ملی کرونا نیز اعلام شده و امروز می‌بینیم که در حوزه حمل و نقل‌ها در از طرق هوایی، ریلی و زمینی چون گذشته باز است و افراد کنار یکدیگر با رعایت موارد بهداشتی از جمله استفاده از ماسک قرار دارند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش اساسی ماسک در پیشگیری از ویروس امیکرون بیان‌کرد: گویا تعدادی برای خودشان از این وضعیت برداشت‌هایی دارند و مدارس باز بوده‌ و خانواده‌ها فرزندان خود را به مدارس بفرستند.

نوری در پاسخ به سوالی مبنی بر نگرانی خانواده‌ها با توجه به افزایش مبتلایان به سویه جدید، تصریح‌کرد: در حال حاضر ستاد کرونا موردی مبنی بر تعطیلی یا کم‌رنگ‌شدن مدارس اعلام نکرده و بهتر است دانش‌آموزان با رعایت موارد بهداشتی در کلاس حاضر باشند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص بررسی طرح رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تصریح‌کرد: این طرح از روز یکشنبه در دستور کار کمیسیون قرار داشته و امروز نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

نظرات بینندگان