arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

هشدار سخنگوی ارتش یمن با هشتگ نمایشگاه «اکسپو دبی»: مقصد را تغییر دهید؛ با ما شاید ببازی

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شامگاه امروز (سه‌شنبه)، بار دیگر درباره خطر سرمایه‌گذاری در امارات هشدار داد. سخنگوی نیروهای مسلح یمن در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر با استفاده از هشتگ «اکسبو» در اشاره به نمایشگاه اکسپو دبی، نوشت: «با ما شاید ببازی... توصیه می‌کنیم مقصد را تغییر دهید».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شامگاه امروز (سه‌شنبه)، بار دیگر درباره خطر سرمایه‌گذاری در امارات هشدار داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر با استفاده از هشتگ «اکسبو» در اشاره به نمایشگاه اکسپو دبی، نوشت: «با ما شاید ببازی... توصیه می‌کنیم مقصد را تغییر دهید».

یحیی سریع پیش از این نیز در پیامی به سرمایه‌گذاران خارجی در امارات هشدار داده بود. او پیش از عملیات اخیر علیه ابوظبی گفته بود: «پس از فجایع امروزی که نیروی هوایی ائتلاف سعودی-آمریکایی-اماراتی در حق ملت عزیزمان مرتکب شد، ما به شرکت‌های خارجی در کشور کوچک امارات توصیه می‌کنیم که این کشور را ترک کنند».

سریع در ادامه بیانیه یادشده هشدار داده بود: « تا زمانی که حکام امارات به تجاوز علیه ما ادامه می‌دهند، این یعنی شرکت‌های بیگانه در کشور کوچک ناامنی سرمایه‌گذاری کرده‌اند».

نظرات بینندگان