arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۰ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

نکات مهم انتخاب بهترین صندلی اداری، صندلی کارمندی کارشناسی و مدیریتی و میز اداری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نکات مهم انتخاب بهترین صندلی اداری، صندلی کارمندی کارشناسی و مدیریتی و میز اداری

گروهی از ادوات و ملزومات اداری برای راه اندازی شرکت ها و دفاتر کار صندلی اداری ، صندلی کارمندی ، صندلی مدیریتی و میز های اداری می باشند که بسته به نوع کسب و کار می توانید آنها را انتخاب نمایید. در این مقاله می خواهیم تمامی این ملزومات را مورد بررسی قرار دهیم و نکات قوت و ضعف آنها  ، میزان قیمت و نکات مهم در هنگام خرید آنها را برای شما بازگو نماییم. زیرا خرید ملزومات اداری مقداری زمان بر بوده و نیاز به صرف وقت بسیار دارد تا بتواند با نوع دکوراسیون شما سازگار باشد.

صندلی اداری

صندلی های اداری یکی از مهمترین بخش خرید برای راه اندازی یک شرکت می باشد و می توانید برای محیطی سالم و داشتن روند کاری مناسب از آنها استفاده نمایید. صندلی های اداری دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیاری هستند و دارای زیر مجموعه گسترده ای می باشند که می توان به انواع صندلی های کارمندی ، صندلی انتظار ، صندلی منشی ، صندلی میهمان ، صندلی مدیریتی ، صندلی کارشناسی و ... اشاره داشت که هر کدام از این دسته ها برای خود یک سری ویژگی ها دارند که به صورت مختصر به آنها می پردازیم.

در هنگام خرید صندلی اداری باید به نکاتی از قبیل: جنس ، بدنه ، نوع ساختار ، مدل و نوع کاربری آن را مورد توجه قرار دهید. اصولا جنس به کار رفته در صندلی های اداری به دو دسته کلی پارچه و چرم اختصاص می یابد و بسته به سلیقه و نوع شرایط کاری می توانید از آنها استفاده نمایید.

جنس بدنه و متریال ساخت صندلی های اداری می تواند از نوع کروم ، آلیاژی ، آلمینیوم و یا چوب باشد و با تمامی دکوراسیون ها اعم از مدرن و کلاسیک قابل ست کردن می باشد.

نوع ساختار و نوع مکانیز طراحی شده در صندلی های اداری متفاوت بوده و می توانید از هر کدام برای کاربری مشخصی استفاده نماییدو این مکانیسم شامل : مکانیزم تبلتی ، مکانیزم ثابت  ، مکانیزم سینکرون و مکانیزم کلاجی می باشد.

قابلیت های صندلی اداری

صندلی های اداری باید دارای قابلیت های شاخصی از جمله : قابلیت تنظیم ارتفاع ، قابلیت تنظیم پشتی ، قابلیت تنظیم دسته ، قابلیت برخورداری از پشتی کردنی و قابلیت تنظیم وزن را داشته باشد. به این نکته توجه نمایید که هرچه قابلیت های صندلی های اداری بیشتر شود به قیمت آنها نیز افزوده می شود.

جنس ابر ، اسفنج و فوم به کار رفته در صندلی های اداری باید دارای مرغوبیت بالایی باشد تا بتواند بسته به نوع و فیزیک اندام کاربران، راحتی را برایشان به ارمغان بیاورد. یک صندلی اداری خوب و مناسب باید استاندارد و ارگونومیک باشد تا از بروز انواع امراض مانند کمر درد و درد های ناحیه نشیمنگاه جلوگیری نماید.

نکات مهم انتخاب بهترین صندلی اداری، صندلی کارمندی کارشناسی و مدیریتی و میز اداری

صندلی کارمندی

کارمندان برای گذراندن اوقات کاری خود ساعات طولانی را بر روی صندلی می نشیند و این موضوع دلیلی بر انتخاب بهترین صندلی کارمندی برای آنان شده است که این نوع از صندلی ها موجب نشاط و بهره وری بالا در راندمان کاری می گردد و می بایستی در خرید آنها دقت لازم به عمل آید. صندلی های کارمندی باید دارای قابلیت های ویژه ای باشند تا کارمندان در زمان و ساعات کاری مداوم دچار خستگی و درد های مزمن در طولانی مدت نشوند.

نکات مهم در انتخاب صندلی کارمندی

یکی از نکات مهم در هنگام خرید انواع صندلی های کارمندی حالت استاندارد آنها می باشد و باید از حالت ارگونومیک بهره ببرد. علاوه بر آن باید دارای جنس ، متریال اولیه و مدل مناسب باشد. این محصولات باید دارای قابلیت تنظیم ارتفاع باشد تا برای انواع کاربران با هر اندازه قد مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین باسد قابلیت تنظیم پشتی را داشته باشد تا فرد استفاده کننده بتواند با آناتومی بدن خود آن را تطبیق دهد.

صندلی کارمندی باید دارای چرخ و حالت چرخان باشد تا کارمندان بتوانند به راحتی به همه جای میز خود دسترسی داشته باشند. همچنین صندلی اداری می بایستی از جنس مناسب برخوردار باشد تا در زمان استفاده مانع از تعرق فرد شود.

توصیه می شود صندلی های کارمندی دارای دسته باشند و از برند های معتبر خریداری شود تا بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید.

صندلی کارشناسی

این نوع از صندلی های اداری دارای ویژگی ها و قابلیت های مناسبی می باشند و نسبت به صندلی های کارمندی از قابلیت های بیشتری برخوردار است و علاوه بر آن قیمت این محصولات نیز کمی بالاتر می باشد و دلیل آن نیز برخورداری از نوع طراحی و ویژگی های آنهاست. اکثر صندلی های کارشناسی تولید شده در سالهای اخیر به صورت مدرن بوده و می توانید با انواع دیزاین و دکوراسیون داخلی ست نمایید و به دلیل استفاده ار رنگ بندی مناسب و جذاب به یکی از پر فروش ترین ها در صنعت مبلمان اداری بدل شده است.

این محصولات دارای قابلیت هایی هستند که در زیر به آنها اشاره شده است.

  • قابلیت تنظیم پشتی و تنظیم میزان ارتفاع
  • برخورداری از وزن سبک
  • استفاده از 5 چرخ و خالت چرخان برای سهولت در جابجایی
  • متریال مناسب در ساخت و نوع طراحی
  • جنس روکش مناسب در قسمت نشیمنگاه و پشتی
  • مانع از تعرق زیاد و دارای منافظ عبور هوا
  • چند کاره و مناسب برای استفاده مدیران و کارمندان
  • دارای قابلیت تنظیم دسته
  • تنظیم فشار وارده توسط وزن و برخورداری از نگهدارنده گردن

نکات مهم انتخاب بهترین صندلی اداری، صندلی کارمندی کارشناسی و مدیریتی و میز اداری

صندلی مدیریتی

یکی از الویت های اول برای دکوراسیون و تجهیز اتاق های مدیریت ، خرید صندلی های مدیریتی می باشد. این نوع از صندلی ها با برخورداری از شکلی زیبا و بسیار راحت توانسته به یکی از اولین انتخاب های مدیریان تبدیل شود. صندلی های مدیریتی دارای قابلیت های مناسبی و ویژه ای می باشند و همین قابلیت ها میزان قیمت این نوع از صندلی های را به چندین میلیون تومان رسانده است اما راحتی فراوان این نوع از صندلی ها بسیار مهم می باشد و میزان اندازه در قسمت کفی و پشتی آنها کمی بزرگتر از سایز صندلی های کارشناسی و کارمندی می باشد و پشتی این مدل ها کمی بزرگتر است و تمام کمر را در بر می گیرد و نمیگذارد فرد دچار بیماری های مختلف در نو.احی کمر و نشیمنگاه شود. نوع ساختار صندلی های مدیریتی از جنس چرم یا پارچه می باشد و می توانید بسته به نوع کسب و کار و نوع دکوراسیون اداری خود آن را انتخاب نمایید.

ویژگی های صندلی مدیریتی

زیبایی و جلوه با شکوه این صندلی ها دقیقا درخور مدیران می باشد و جنس طراحی شده از فوم های مرغوب و ساختاری متفاوت می باشد.

قابلیت مکانیزم سینکرون این امکان را به صندلی مدیریتی می دهد که تمامی قابلیت های یک صندلی ایده آل را داشته باشد که می توان به تنظیم میزان ارتفاع ، تنظیم زاویه پشتی ، تنظیم دسته ، تنظیم فشار وزن ، متریال مناسب ، پشتی گردنی و حالت چرخان اشاره داشت. در بعضی از مدل های صندلی مدیریتی از گرمکن های حرارتی صندلی نیز استفاده شده است.

میز اداری

میز های اداری یکی از اصلی ترین ادوات برای راه اندازی دفاتر کار به حساب می آید که دارای اندازه و مدل های مختلفی می باشد و می توانید نسبت به نوع چیدمان و نوع کاربری از آنها استفاده نمایید. میز های اداری نیز دارای قابلیت هایی هستند و هرچه میزان این قابلیت ها بیشتر باشد و ادوات اتصالی به میز های بیشتر شود میزان قیمت آنها نیز افزایش می یابد.

میز های اداری دارای تنوع بسیاری هستند و مدل های آنها نیز بسته به نوع کاربری تغییر پیدا می کند که می توان به : میز اداری کارمندی ، میز منشی یا کانتر ، میز کارشناسی ، میز پذیرش ، میز مدیریتی ، میز پذیرایی و ... اشاره داشت که هر کدام از این مدل ها می تواند بسیار کاربردی باشد.

قیل از خرید میز اداری باید به نکاتی توجه نمایید تا بتوانید خریدی راحت و مطمئن داشته باشید. علاوه بر آن میز های اداری باید دارای متریال مناسب و کیفیت مواد به کار رفته در طراحی و نوع ساخت مناسبی باشد.

ویژگی های میز های اداری

  • قابلیت اضافه شدن کشو ، کتابخانه ، مدیا باکس و جای کیس
  • مواد به کار رفته مرغوب و استاندارد
  • استفاده از ام دی اف و متریال صفحه مناسب
  • چارچوب بادوام و قابلیت تحمل وزن بالا
  • تنوع در رنگ بندی و مناسب برای انواع دکوراسیون اداری

کلام آخر

در این مطلب سعی بر آن شده تا راهنمای انتخاب بهترین صندلی اداری، صندلی مدیریتی و کارمندی کارشناسی و میز اداری برای شما بازگو شود تا در هنگام خرید بتوانید از آنها استفاده نمایید. این مطلب به صورت راهنما در اختیار شما قرار داده شده تا راحتی در خرید را برای شما به همراه بیاورد. امید است که مورد قبول واقع گردد.

 

 

 

 

نظرات بینندگان