arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۹ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۰

نامه‌ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به رئیسی: جلوی ورود زنان به ورزشگاه را بگیرید

ولی‌الله لونی رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین در نامه‌ای به ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، با ورود زنان به ورزشگاه مخالفت کرده و نوشت که طرح چنین موضوعی «موجب شگفتی بدنه انقلابی و متدین جامعه که حامی شما»ست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ولی‌الله لونی رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین در نامه‌ای به ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، با ورود زنان به ورزشگاه مخالفت کرده و نوشت که طرح چنین موضوعی «موجب شگفتی بدنه انقلابی و متدین جامعه که حامی شما»ست.

به گزارش «انتخاب» به نقل از کانال نامه‌های حوزوی، متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله دکتر رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

-دام عزه-

سلام علیکم

تصدی سمت ریاست جمهوری توسط حضرت عالی، بارقه‌های امید را در دل دلسوزان نظام بالا برد. روحیه جهادی و تلاش‌های شبانه روزی جناب عالی در این مدت کوتاه، جهت برطرف کردن مشکلات مردم، نگرش قاطبه مردم به حاکمیت دینی را که در سالهای گذشته به شدت خدشه دار شده بود، تا حدود زیادی ترمیم کرده است. با این وجود در مواردی اندک، تصمیمات حاشیه‌ساز در مجموعه دولت گرفته می‌شود که با رویکرد و منش حضرت عالی مطابقت ندارد. مسئله اجازه ورود بانوان گرامی به ورزشگاه‌ها از آن جمله است.

مستحضرید این مسئله که مورد مخالفت صریح رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه نیز قرار گرفته، نه تنها در ردیف مشکلات و مسائل دارای اولویت بانوان جامعه نیست بلکه اساساً برخلاف ارزش‌های اسلامی ایرانی بوده و در راستای نگاه ابزار محور غرب به زن است.

پرداختن به چنین موضوعاتی در زیر مجموعه دولت حضرت عالی، موجب شگفتی بدنه انقلابی و متدین جامعه که حامی شما بوده و هستند، می‌شود.

از وزارت ورزش تحت مدیریت مستطاب‌عالی انتظار می‌رود تا در راستای دیدگاه‌های جنابعالی سیاست گذاری و اقدام فرمایند.

دلسوزان کشور و مردم از دولت حضرت عالی انتظار دارند علاوه بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم که اولویت امروز کشور است، در راستای اصلاح سیاست‌ها و عملکرد مخرب فرهنگی که در دولت قبل شدت یافت نیز گام‌های اساسی و بزرگی بردارد.

از این رو با توجه به استقامتی که از حضرت عالی در دفاع از ارزش‌ها سراغ داریم انتظار این است ضمن جلوگیری از اجرایی شدن این تصمیم، بخش‌های مختلف دولت را از هرگونه اقدام حاشیه ساز و برخلاف اولویت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور منع و برحذر دارید.

منتظر تصمیم انقلابی و شرعی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

توفیقات روزافزون جناب عالی را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

ولی اله لونی

مدرس حوزه علمیه قم

نظرات بینندگان