arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۳ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۰

آخرین آمار کرونا در ایران، ۶ بهمن ۱۴۰۰ / بالا رفتن نگران کننده تعداد مبتلایان جدید؛ ۱۱۸۵۱ بیمارِ دیگر شناسایی شدند / ۲۹ تن جان باختند

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱هزار و ۸۵۱ مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۹ تن نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. در چند روز گذشته تعداد مبتلایان روزانه کرونا به کمتر از دو هزار نفر رسیده بود، اما با صعودی نگران کننده، بار دیگر از ده هزار نفر فراتر رفته است. با آمار مبتلایان و فوتی‌های امروز، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۴۱۰ نفر و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱هزار و ۸۵۱ مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۹ تن نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

به گزارش «انتخاب»، از دیروز تا امروز ۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۸۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۹۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۴۱۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۸۸ هزار و ۳۶۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۲۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۴ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۸۰۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر یک شهرستان در وضعیت قرمز، ۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۱۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۲۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظرات بینندگان