arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۰

شاخص کل بورس، امروز ۶ بهمن ۱۴۰۰

روند حرکت بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته صعودی بود و شاخص کل بورس بیش از ۲۱ هزار واحد افزایش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روند حرکت بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته صعودی بود و شاخص کل بورس بیش از ۲۱ هزار واحد افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۱ هزار و ۴۹۷ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۲۹ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۶۹۱ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۱۸ هزار و ۷۵۹ واحد رسید.

معامله‌گران این بازار ۳۱۹ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۲۰۲ میلیارد ریال انجام دادند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری غدیر، پتروشیمی نوری، پالایش نفت بندرعباس و پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس دوباره وارد کانال ۱۷ هزار واحد شد

شاخص کل فرابورس که روز گذشته به کانال ۱۶ هزار واحد عقب‌گرد کرده بود طی معاملات امروز با ۷۹ واحد افزایش وارد کانال ۱۷ هزار واحد شد و در رقم ۱۷ هزار و ۳۵ واحد ایستاد.

در این بازار ۱۶۶ هزار معامله انجام شد که ۱۴ هزار و ۵۸۵ میلیارد ریال ارزش داشت.

پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، پالایش نفت لاوان و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنعتی مینو، تولید نیروی برق دماوند و بیمه کوثر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

در بازار امروز بالاخره تعداد صف‌های خرید بیشتر از صف‌های فروش شد با این حال همچنان ارزش صف‌های فروش بیشتر از صف‌های خرید بود. براین اساس ۱۲۳ نماد به ارزش ۳۱۹۸ میلیارد ریال صف خرید و ۱۱۳ نماد به ارزش ۳۴۷۹ میلیارد ریال صف فروش بودند.

نظرات بینندگان