arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۳ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۰

کاپیتان و مهاجم تیم ملی امشب به تهران می‌رسند

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در آخرین ساعات امشب به تهران می‌رسد و به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود. از سوی دیگر مهدی طارمی هم بامداد روز پنجشنبه به تهران می‌رسد و در بدو ورود همراه با حاج صفی تست کرونا خواهند داد تا میزان سلامتی شان مشخص شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در آخرین ساعات امشب به تهران می‌رسد و به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود.

 احسان حاج‌صفی یکی از بازیکنان تیم ملی است که به دلیل مثبت بودن تست کرونایش نتوانست به اردوی تیم ملی اضافه شود و دیدار با عراق را از دست داده است.

حاج‌صفی البته امروز بار دیگر تست کرونا داد و این تست منفی شد تا مشکلی برای حضور در تهران و اردوی تیم ملی نداشته باشد.

بر اساس هماهنگی های انجام شده بعد از منفی شدن تست آخر حاج‌صفی برای این بازیکن از آتن یونان از سوی فدراسیون فوتبال بلیت تهیه شده و او ساعاتی دیگر به تهران می‌رسد. به احتمال فراوان حاج‌صفی در آخرین ساعات امشب به تهران می‌رسد و خودش را به کادرفنی تیم ملی معرفی خواهد کرد.

از سوی دیگر مهدی طارمی هم بامداد روز پنجشنبه به تهران می‌رسد و در بدو ورود همراه با حاج صفی تست کرونا خواهند داد تا میزان سلامتی شان مشخص شود.

با توجه به اتفاقاتی که افتاده حاج صفی نمی‌تواند مقابل عراق بازی کند اما شاید طارمی از سوی دراگان اسکوچیچ چند دقیقه ای در ترکیب قرار بگیرد. این دو بازیکن اما اگر تست کرونایشان منفی باشد، به دیدار با امارات در هفته آینده خواهند رسید.

نظرات بینندگان