arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۰

حمایت فدراسیون مصر از کی‌روش/سرمربی سابق ایران در یک حالت اخراج می‌شود

تیم ملی فوتبال مصر روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آفریقا 2022 به مصاف ساحل عاج رفت. این بازی در وقت های قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشید. در نهایت تیم ملی مصر با هدایت کارلوس کی روش سرمربی اسبق ایران با نتیجه 5 بر 4 برنده این دوئل نفس گیر شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رئیس فدراسیون فوتبال مصر تنها حالتی که کی روش برکنار می شود را اعلام کرد.

تیم ملی فوتبال مصر روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آفریقا 2022 به مصاف ساحل عاج رفت. این بازی در وقت های قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشید.

در نهایت تیم ملی مصر با هدایت کارلوس کی روش سرمربی اسبق ایران با نتیجه 5 بر 4 برنده این دوئل نفس گیر شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا شد.

پیش از این اخبار متعددی درباره احتمال برکناری کارلوس کی روش در رسانه های مصر شنیده می شد. اما جمال علام رئیس فدراسیون فوتبال مصر برای همیشه به این شایعات پایان داد.

رئیس فدراسیون فوتبال مصر عنوان کرد: کی روش در اولین بازی خودمان در جام ملت های آفریقا مقابل نیجریه با ترکیب جدیدی وارد زمین شد و قصد داشت همه را غافلگیر کند. اما بعد از آن، همه بازیکنان به پست های سابق خود برگشتند.

وی افزود: تیم ملی مصر با هدایت کی روش شخصیت خود را نشان داده و روحیه ای را دوباره کسب کرده است. ما همیشه از کادر فنی و بازیکنان تا آخرین لحظه حمایت می کنیم.

رئیس فدراسیون مصر درباره آینده کی روش گفت: کی روش تا آخرین بازی ما در انتخابی جام جهانی 2022 مقابل سنگال، همراه ماست.

رئیس فدراسیون مصر با این حرف ها شایعات برکناری کی روش را تکذیب کرد. همچنین به سرمربی اسبق ایران هشدار داد اگر به جام جهانی صعود نکند، به منزله برکناری اش است.

نظرات بینندگان