arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۰۹ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۰

واکنش نماینده مجلس به هک شدن صداوسیما: ده ثانیه پارازیت هیچ است

 مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: «وسط سفرهای استانی، قرارداد ترکمنستان، پیگیری لغو تحریم ها در وین، سفر روسیه و چین، مصوبات تسهیل کسب و کار و افزایش حقوق سربازان، حذف ضامن وامهای خرد، قرارهای خدمت تهران، تحولات خوب قضایی، اعتراف به شکست فشار حداکثری و صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال؛ ده ثانیه پارازیت هیچ است.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارنامه موافق دولت در چند ماه اخیر تاکید کرد: ده ثانیه پارازیت در میان اتفاقات خوشایند این روزها هیچ است.

 مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:
‏«وسط سفرهای استانی، قرارداد ترکمنستان، پیگیری لغو تحریم ها در وین، سفر روسیه و چین، مصوبات تسهیل کسب و کار و افزایش حقوق سربازان، حذف ضامن وامهای خرد، قرارهای خدمت تهران، تحولات خوب قضایی، اعتراف به شکست فشار حداکثری و صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال؛ ده ثانیه پارازیت هیچ است.
وی در انتهای توئیت خود از هشتگ مرگ بر منافق استفاده کرده است»

به گزارش ایسنا، عصر روز گذشته برخی شبکه های رادیو و تلویزیونی در صداوسیما برای لحظاتی هک شدند. خبرگزاری صداوسیما در توضیح این اتفاق اعلام کرد که افراد یا گروهی ناشناس تلاش کردند تا چند شبکه صداوسیما را هک کنند و تصویر شبکه یک سیما برای لحظاتی هک شد. در میان پخش آنونس برنامه ها به مدت ده ثانیه، تصاویری از سران منافقین و صوت یکی از سخنرانی های آنها روی آنتن شبکه یک دیده و شنیده شد.

نظرات بینندگان