arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۵ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۰

نقد علی، نماینده مجلس: یکسری انسان نادان در داخل توییت‌هایی را در رابطه با نماز خواندن رئیسی منتشر کردند

متاسفانه یکسری انسان نادان در داخل توییت‌هایی را در این رابطه منتشر کردند، کسانی که نمی‌دانم اسم آنها را چه بگذارم جز اینکه بگویم واقعا جاهل هستند زیرا که اقدام افتخارآمیزی که در حاشیه اقدامات اقتصادی و در حاشیه مذاکرات سیاسی صورت گرفته را به یک شکل بدی مطرح می‌کنند به گونه‌ای که گویا ایشان فقط رفته آنجا نماز بخواند در حالیکه الحمدالله دستاوردهای سیاسی و اقتصادی خوبی این سفر به همراه داشت و درکنارش هم نماد اهداف انقلاب که انقلاب جهانی اسلام خواهد بود را آنجا به نمایش گذاشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برنا: نقد علی در خصوص حاشیه پردازی ها به نماز خواندن رییس جمهور در کرملین گفت: متاسفانه یکسری انسان نادان در داخل توییت هایی را در این رابطه منتشر کردند، کسانی که نمی دانم اسم آنها را چه بگذارم جز اینکه بگویم واقعا جاهل هستند زیرا که اقدام افتخارآمیزی که در حاشیه اقدامات اقتصادی و در حاشیه مذاکرات سیاسی صورت گرفته را به یک شکل بدی مطرح می‌کنند.

محمدتقی نقدعلی، نماینده خمینی شهر و عضو کمیسیون کشاورزی در رابطه دستاوردهای سفر رئیس جمهور به روسیه گفت: یکی از امتیازات و دستاوردهای سفر پربرکت و پرثمر جناب آقای رئیسی به روسیه ارتقای ارتباط با همسایگان و ارتباط با دولت‌هایی است که با نظام جمهوری اسلامی ایران تخاصم ندارند، این سفر نشان می‌دهد دولت، ارتباط با همسایگان و خصوصا عراق و روسیه و کشورهای دیگر خاورمیانه را در اولویت خود قرار داده است.

نقدعلی افزود: کاملا واضح است که سفر رییس جمهور به روسیه، سفری پربار بود از این جهت که بنا شد مبادلات حول پول ملی دو کشور باشد و این گام، آقایی و انحصار دلار را در هم شکست، باید انحصار دلار را بشکنیم و این سفر دستاورد خوبی در این راستا محسوب می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: اینکه مقرر شده تا مبادلات تجاری بین دو کشور تا سطح ۱۰ میلیارد دلار بالا برود اقدام بسیار ارزشمندی است. با روسیه در عرصه نفتی و گازی تعاملات خوبی می‌توان داشت تا حلقه تنگ تحریم‌ها را به این واسطه بشکنیم. قطعا در عرصه کشاورزی و داد و ستد محصولات کشاورزی هم توافقات خوبی صورت گرفته که ان شاالله نتایج آن را در آینده خواهیم دید.

عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به دستاورد‌های این سفر در عرصه سیاسی اظهار کرد: صهیونیست‌ها تلاش‌های بسیاری داشتند تا این سفر به انجام نرسد اما علیرغم همه توطئه‌ها و کارشکنی‌ها این سفر صورت گرفت.

نقد علی با بیان اینکه "نماز رییس جمهور در کرملین نشان دهنده زنده بودن مکتب انقلاب است" مطرح کرد: نمازی که رییس جمهور در کاخ کرملین خواند، جلوه‌ای از اهداف بلند انقلاب بود، ایشان در محلی که 70 سال به طبل بی خدایی کوبیده شد، نماد مناجات با خدا را به نمایش گذاشت، این نماز نشان دهنده این است که انقلاب امام و مکتب امام زنده است که امروز مقام ارشد کشور در کاخ کرملین نماز برپا می‌دارد، مکانی که در مقطع زمانی برای تبلیغات کفر محل جلسات بود. نماز رییسی در جهان اسلام بازتاب‌های خوبی را به همراه داشت، عرب‌ها این ادای فریضه و نماد توحید را تحسین و تجلیل کردند. رییسی بالاترین فریضه خدا را به نمایش گذاشت.

وی در خصوص حاشیه پردازی‌ها به نماز خواندن رییس جمهور در کرملین گفت: متاسفانه یکسری انسان نادان در داخل توییت‌هایی را در این رابطه منتشر کردند، کسانی که نمی‌دانم اسم آنها را چه بگذارم جز اینکه بگویم واقعا جاهل هستند زیرا که اقدام افتخارآمیزی که در حاشیه اقدامات اقتصادی و در حاشیه مذاکرات سیاسی صورت گرفته را به یک شکل بدی مطرح می‌کنند به گونه‌ای که گویا ایشان فقط رفته آنجا نماز بخواند در حالیکه الحمدالله دستاوردهای سیاسی و اقتصادی خوبی این سفر به همراه داشت و درکنارش هم نماد اهداف انقلاب که انقلاب جهانی اسلام خواهد بود را آنجا به نمایش گذاشتند.

نظرات بینندگان