arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۰

مسافرخانه ارواح+تصاویر

یک زن انگلیسی، مدعی است که در "یکی از جن زده‌ترین خانه‌های جهان" زندگی می‌کند  و چیز‌های وحشتناکی را که در طول سال‌ها در این خانه (مسافرخانه قدیمی) کشف کرده، فاش کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک زن انگلیسی، مدعی است که در "یکی از جن زده‌ترین خانه‌های جهان" زندگی می‌کند  و چیز‌های وحشتناکی را که در طول سال‌ها در این خانه (مسافرخانه قدیمی) کشف کرده، فاش کرده است.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب به نقل از نیویورک پست، کارولین هامفریز که اکنون ۶۰ سال دارد، در سال ۱۹۶۸، زمانی تنها ۸ سال داشت، به مسافرخانه باستانی رام نقل مکان کرد.

هامفریز که در جنوب غربی انگلستان، در شهر واتون-آندر-اج، گلاسترشایر زندگی می‌کند، توضیح داد که والدینش در ابتدا این ملک ۱۰۰۰ ساله را خریداری کردند تا آن را به عنوان یک هتل کوچک و رستوران  اداره کنند.

هامفریز می‌گوید: "یک غیب‌گو به پدرم گفت که بچه‌هایی در همه جای خانه دفن شده‌اند و وقتی او زمین را کند، استخوان‌ها و خنجر‌هایی را پیدا کرد که به معنای کشتن قربانی‌هایی بود.

مسافرخانه ارواح+تصاویر

متخصصان کشف کردند که این استخوان‌ها، استخوان‌های حیوانی نیستند، بلکه بقایای انسانی هستند که در برخی از یافته‌های عجیب شامل انبوهی از استخوان‌های مدفون در خاک در کنار مجموعه‌ای از خنجر‌ها در زیر سنگ‌های پرچم در سالن است که توسط پدر کارولین، جان هامفریس، حفر شده است. خیراً، میک، شریک کارولین، استخوان‌های بیشتری را در زیر پله‌های اتاقی در طبقه همکف پیدا کرد، از جمله استخوان‌های فک، جمجمه، ستون فقرات و استخوان ران.

هامفریز فاش کرد: «پدرم استخوان‌هایی را که پیدا کرده بود نزد یک متخصص برد و به او اطلاع داد که آن‌ها قطعاً استخوان‌های حیوانی نیستند، بنابراین معمای بقایای آن‌ها و اینکه چرا با خنجر دفن شده‌اند باید بررسی شود.»

از دیگر یافته‌های عجیب، می‌توان به یک گربه مومیایی شده ۵۰۰ ساله در داخل دیوار اشاره کرد که به گفته هامفریز و به عقیده او برای دفع جادوگران استفاده می‌شد.

بنا بر گزارش ها، این خانه در یک محل دفن باستانی بت پرستان ساخته شده است.  در طول سال ها، این شهر به مقصدی محبوب برای تحقیقات ماوراء الطبیعه توسط شکارچیان ارواح از سراسر جهان تبدیل شده است.

مسافرخانه ارواح+تصاویر

شکارچیان ارواح ادعا کرده اند که شاهد برخورد‌های عجیب و غریب و اجسام متحرک بی شماری بوده اند. این مسافرخانه نزدیک کلیسا است که توسط بردگان و راهبان کاتولیک که در خانه زندگی می‌کردند ساخته شده است.

هامفریز معتقد است که زیرزمین‌ها و گذرگاه‌های مخفی زیادی وجود دارد که مسافرخانه را به کلیسا متصل می‌کند که هنوز ردیابی نشده اند.

نظرات بینندگان