arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۰

وزیر ورزش: استقلال و پرسپولیس تا آخر سال به بخش خصوصی واگذار می‌شود

سجادی از آماده شدن واگذاری باشگاه‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی خبر داد و اظهار داشت: مجوزهای لازم در این خصوص اخذشده است و ان‌شالله تا آخر اسفندماه امسال دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: وزیر ورزش و جوانان گفت: دستورات و مجوزهای واگذاری استقلال و پرسپولیس اخذ شده است و تا آخر اسفند امسال این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

حمید سجادی عصر امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: رئیس‌جمهور محترم تیم‌هایی تشکیل شده تا با دقت مصوبات و گزارش‌ها شهرستان در سفرهای دولت بررسی و تصمیم‌گیری شود.

سجادی بابیان اینکه مطالعات لازم در ابعاد مختلف برای شهرستان‌های هدف در سفر هیئت دولت به استان‌ها انجام می‌شود افزود: در برخی از استان‌ها به جهت رفع مشکلات موجود این استان‌ها، حتی دو روز هم بیشتر حضور داشتم.

وی با اشاره به مرزهای سه‌گانه شهرستان مرزی بندر آستارا و قرار گرفتن این شهرستان در منطقه استراتژیک در گیلان گفت: شهرستان مرزی بندر آستارا از زیبایی منحصربه‌فردی برخوردار است که می‌توان مسابقات بین‌المللی را نیز در همین شهرستان برگزار کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با عنوان "طرح خودکفایی اقتصادی" فدراسیون‌های ورزشی نیز گفت: طرح خودکفایی اقتصادی و درآمدزایی فدراسیون‌های ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است.

سجادی در ادامه از آماده شدن واگذاری باشگاه‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی خبر داد و اظهار داشت: مجوزهای لازم در این خصوص اخذشده است و ان‌شالله تا آخر اسفندماه امسال دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: روند واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی به اطلاع فدراسیون فوتبال و حتی به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نیز اطلاع داده‌شده است.

سجادی بابیان اینکه ماجرای حذف تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از لیگ آسیا به دولت قبل برمی‌گردد، افزود: تلاش کردیم که آرای صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باطل شود که متأسفانه تاکنون با مشکلاتی مواجه شده‌ایم.

 وزیر ورزش و جوانان، عصر امروز از زیرساخت‌ها و امکانات منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا، مجموعه ورزشی وحدت،پروژه نیمه‌تمام استخر شنای ورزشی بانوان بازدید کرد.

نظرات بینندگان