arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰

آتش سوزی فروشگاه تجهیزات پزشکی در تهران یک کشته بر جای گذاشت

حادثه آتش سوزی فروشگاه عرضه تجهیزات و لوازم پزشکی واقع در خیابان فداییان اسلام در جنوب تهران یک کشته بر جای گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حادثه آتش سوزی فروشگاه عرضه تجهیزات و لوازم پزشکی واقع در خیابان فداییان اسلام در جنوب تهران یک کشته بر جای گذاشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  گفت: ساعت ۴:۵۹ امروز این حادثه آتش سوزی در خیابان فداییان اسلام نرسیده به میدان شهر ری نبش خیابان پیل قوش به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان کمتر از چهار دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در طبقه همکف یک ساختمان 2 طبقه و در یک مغازه ۵۰ متری عرضه تجهیزات پزشکی آتش سوزی گسترده ای روی داده به گونه ای که شعله های آتش کاملا سرکش به بیرون می زد.

وی با بیان اینکه درب کرکره ای این مغازه قفل بود گفت: اطلاعات اولیه حکایت از این داشت که یک نفر در میان شعله های آتش حضور دارد که عملیات آتش نشانان از همان بیرون مغازه آغاز و پس از شکستن قفل درب کرکره ای آتش نشانان به کانون اصلی آتش رسیدند.

آتش سوزی مغازه عرضه تجهیزات پزشکی در تهران یک کشته بر جای گذاشت

ملکی ادامه داد: عملیات آتش نشانان ادامه یافت و پس از دقایقی این حریق گسترده مهار شد که البته در این حادثه یک جوان ۱۹ ساله تبعه کشور افغانستان بدلیل شدت سوختگی جان باخت.

وی با بیان اینکه آتش سوزی به طبقه بالایی این ساختمان نیز سرایت کرده بود گفت: طبقه بالایی ساختمان یک مهدکودک بود که البته در زمان وقوع حادثه این مهدکودک تعطیل بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.


 ایرنا

نظرات بینندگان