arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

ماوس هوشمند سه بعدی با قابلیت تشخیص حرکات دست کاربر+تصاویر

ماوس سه بعدی پوشیدنی Next Industries Tactigon SKIN یک  گجت حرفه ای، با بازخورد حرفه ای، قابلیت کنترل صدا و اتصال اطلاعات سریع به رایانه شخصی است و  بازی ها، پاورپوینت، پروژه‌های روباتیک و موارد دیگر را به راحتی مدیریت می‌کند.  
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

  • ماوس سه بعدی پوشیدنی Next Industries Tactigon SKIN یک  گجت حرفه ای، با بازخورد حرفه ای، قابلیت کنترل صدا و اتصال اطلاعات سریع به رایانه شخصی است و  بازی ها، پاورپوینت، پروژه‌های روباتیک و موارد دیگر را به راحتی مدیریت می‌کند.
  • ماوس هوشمند سه بعدی با قابلیت تشخیص حرکات دست کاربر+تصاویر 

به گزارش سرویس‌ای تی و فناوری انتخاب به نقل از گجت فلاو، این گجت هوشمند به حرکات دست پاسخ می‌دهد و ۴۸ حرکت مختلف را تشخیص می‌دهد، سپس با کنترل صوتی آن می‌توانید برنامه‌ها را زوم، باز و بسته کنید و خیلی چیز‌های دیگر را  از طریق فرمان صوتی کنترل کنید.

ماوس هوشمند سه بعدی با قابلیت تشخیص حرکات دست کاربر+تصاویر

 در همین حال، این ماوس منحصر به فرد دارای ۳ عملکرد است: پد لمسی، ماوس و ارائه دهنده خدمات.  به این ترتیب، ارائه‌های شما بی‌نظیر می‌شوند و به شما امکان می‌دهند در اتاق حرکت کنید و در عین حال کنترل کاملی بر فناوری خود داشته باشید.  

ماوس هوشمند سه بعدی با قابلیت تشخیص حرکات دست کاربر+تصاویر

حتی بهتر از آن، اتصال به این گجت از طریق بلوتوث ساده است.  پس از اتصال، این دستگاه می‌تواند تا ۴۰ ساعت کار کند.  علاوه بر این، به لطف طراحی ارگونومیک، به راحتی مانند یک دستبند روی مچ دست شما قرار می‌گیرد و برای پوشیدن روی هر دو دست کاملا راحت است.

نظرات بینندگان