arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

برترین های وب فارسی همه در یک سایت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برترین های وب فارسی همه در یک سایت!

با گسترش کرونا در ایران از سال 98 تا کنون رشد کسب و کارهای اینترنتی سرعت چند برابری گرفته است و شاهد ظهور وبسایت های تازه نفس بسیاری در حوزه های کاری مختلف بوده ایم، همین امر سبب شده است تا همچون گذشته به سادگی نتوان برترین وبسایت های هر حوزه کاری را شناسایی کرد زیرا وبسایت های تازه کار بعضا با ارائه ظاهری بهتر، رابط کاربری زیباتر، خدمات پیش و پس از فروش عالی، ارائه محصولات با کیفیت تر یا ارسال سریع تر توانسته اند در مدت زمان کوتاهی نام خود را در بین برترین های حوزه کاری خود قرار دهند. در این بخش از وبسایت انتخاب قصد داریم تا وبسایتی را معرفی کنیم که توانسته است با بررسی وبسایت های هر حوزه کاری لیستی از برترین های تمام حوزه های کاری ایجاد کرده و نسبت به معرفی آنها اقدام کند. در ادامه بیشتر با این سایت و نحوه فعالیتش آشنا خواهیم شد.

تاپ 10 ایرانی، جمع همه خوبان در یک سایت

تاپ 10 ایرانی درست همان سایتی است که قصد معرفی آنرا داریم، این سایت با جمع آوری برترین های هر حوزه کاری توانسته است در مدت زمانی که از فعالیت خود میگذرد کمک شایانی به کاربران وب فارسی در انتخاب سایت های فروشگاهی، شرکتی و خدماتی نماید. کاربران دیگر نیازی نیست برای یافتن سایت های برتر هر حوزه کاری تمام حوزه کاری را مورد بررسی قرار دهند بلکه کافی است تا با مراجعه به وبسایت تاپ تن ایرانی با دنیایی از وبسایت های فعال در هر حوزه کاری رو به رو شده و پس از مطالعه نقد و بررسی های صورت گرفته بتوانید بهترین سایت فروشگاهی، شرکتی یا خدماتی که میتواند بهتر از سایرین نیاز شما را رفع کرده و خدمات و محصولات مد نظر شما را در اختیارتان قرار دهد را انتخاب کنید. در ادامه به بخش هایی از معرفی های صورت گرفته توسط این رسانه مرجع خواهیم پرداخت.

زیار دکور برترین وبسایت حوزه دکوراسیون

یکی از جمله حوزه هایی که توسط وب سایت تاپ 10 ایرانی به آن پرداخته شده است حوزه دکوراسیون داخلی است. طبق بررسی ها و رتبه بندی های صورت گرفته توسط این وب سایت، وبسایت زیار دکور در بخش های فروش پوستر دیواری، فروش کاغذ دیواری و فروش پارکت به عنوان برترین وبسایت شناخته شده است و در صدر لیست برترین های این حوزه قرار گرفته است.

برترین وبسایت های فروش کاغذ دیواری: https://top10irani.ir/top-10-wallpaper-stores/

سئو ادیو برترین وبسایت آموزش سئو ایران

یکی دیگر از بخش هایی که توسط وبسایت تاپ 10 ایرانی به آن پرداخته شده است حوزه سئو است. این حوزه که یکی عنوان پردرامدترین زیر شاخه دیجیتال مارکتینگ را یدک میکشد به تازگی علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است و افراد بسیاری مایلیند تا با آموزش دیدن سئو به این حرفه وارد شده، سایت خود را سئو کرده و یا به صورت پروژه ای یا کارمندی از این دانش در راستای کسب درامد استفاده کنند. در بخش دیگری از وب سایت تاپ تن ایرانی شاهد معرفی 10 سایت برتر آموزش سئو بوده ایم که در این بین نام سئو ادیو به عنوان برترین وب سایت آموزش سئو ایران به چشم میخورد.

برترین وبسایت های آموزش سئو ایران: https://top10irani.ir/top-10-seo-training-sites-in-iran/

علی بابا برترین وبسایت فروش بلیط ایران

حوزه گردشگری از دیگر حوزه هایی است که توسط وبسایت تاپ تن ایرانی به آن پرداخته شده است. طبق بررسی های صورت گرفته توسط این وبسایت، وبسایت علی بابا توانسته است با عملکرد بسیار بهتر نسبت به سایر رقبا شماره 1 را در بخش های فروش بلیط قطار، فروش بلیط اتوبوس و فروش بلیط هواپیما از آن خود کند.

برترین وبسایت های فروش بلیط قطار: https://top10irani.ir/top-10-train-ticket-sales-sites/

برترین وبسایت های فروش بلیط هواپیما: https://top10irani.ir/top-10-plane-ticket-selling-sites/

با مراجعه به وبسایت تاپ تن ایرانی مطمئنا میتوانید به راحتی یک کلیک با برترین وبسایت های تمام حوزه های کاری آشنا شوید و از مراجعه به انبوهی از وبسایت های هر حوزه کاری جلوگیری کنید!

نظرات بینندگان