arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۰ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

گل‌محمدی: هر بازی در نیم‌فصل دوم شبیه یک فینال است / روزهای سخت و پراسترسی است

سرمربی پرسپولیس با بیان این که بازی راحتی مقابل نساجی پیش‌رو نداریم تاکید کرد: بازی مهمی برای هر ۲ تیم است. همیشه نیم‌فصل دوم، هر بازی شبیه فینال است و بازی فردا هم از این قاعده مستثنی نیست. از لحاظ فیزیکی و روحی‌روانی، نساجی تیم خوبی است و از تیم‌هایی است که همیشه بازی‌های جذابی به نمایش می‌گذارد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سرمربی پرسپولیس با بیان این که بازی راحتی مقابل نساجی پیش‌رو نداریم تاکید کرد: بازی‌های نیم فصل دوم شبیه فینال هستند.

 یحیی گل‌محمدی عصر شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: از این که در مشهد حضور دارم، خوشحالم. خاطرات خوبی در این شهر با مردم خوب مشهد دارم، اما دوست داشتم که این کنفرانس در شهر قائمشهر برگزار می‌شد. بازی سخت و مهمی مقابل نساجی خواهیم‌ داشت. تا جایی که توانستیم پس از سوپرجام، سعی کردیم از نظر روحی‌روانی خود را آماده بازی با نساجی کنیم. به خاطر مشکلات ناشی از کرونا و مصدومیت بازیکنان، سعی کردیم تمرینات تاکتیکی هم داشته باشیم.

او افزود: بازی مهمی برای هر ۲ تیم است. همیشه نیم‌فصل دوم، هر بازی شبیه فینال است و بازی فردا هم از این قاعده مستثنی نیست. از لحاظ فیزیکی و روحی‌روانی، نساجی تیم خوبی است و از تیم‌هایی است که همیشه بازی‌های جذابی به نمایش می‌گذارد. بازی راحتی برای هیچ یک از ۲ تیم نیست. با توجه به وضعیت موجود، با تمام توان در زمین حاضر می‌شویم تا به امید خدا ۳ امتیاز را کسب کنیم. برای رسیدن به هدف، باید تلاش کنیم و با تمرکز وارد زمین شویم. فضاهای زیادی را باید پر کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: پنجره پرسپولیس باز است، اما نتوانستیم تا این لحظه بازیکنی بگیریم. به خاطر محدودیت‌های مالی باشگاه قطعا گرفتن بازیکنانی که کیفیت دارند، برای تیم ما سخت است. بعید می‌دانم که تا آخر شب بتوانیم بازیکنی بگیریم. مهدی شیری از ما جدا شد و برایش آرزوی موفقیت دارم. زحمات زیادی در تیم ما کشید و امیدوارم در آینده موفق باشد. گوهری هم دوست داشت به پرسپولیس بیاید. او یک پرسپولیسی واقعی است و امیدوارم خوب کار کند.

وی درباره غایبان تیمش عنوان کرد: عالیشاه، ترابی، سیامک نعمتی، ابراهیمی و آل‌کثیر غایبان ما برای بازی فردا هستند. نگران شیوع اُمیکرون هستیم، دکتر تیم و یکی از آنالیزورها هم با کرونا درگیر شده‌اند. روزهای سخت و پراسترسی است. سعی کردیم رعایت کنیم و محدودیت‌های بهداشتی اعمال کرده‌ایم اما این ویروس خیلی سرعت انتقال بالایی دارد.

گل‌محمدی درباره وضعیت آل‌کثیر گفت: تمرینات او اختصاصی است، با تیم تمرین نکرده‌ است.

او درباره بارش باران در مشهد و تاثیر آن در بازی گفت: شرایط برای هر ۲ تیم یکسان است، کیفیت چمن امام رضا خوب بود و امیدوارم همچنان کیفیت خوبی داشته باشد. فرقی برای ما ندارد و هدف‌مان موفقیت و پیروزی است.

نظرات بینندگان