arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۰ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۰

حضور ارتش اسرائیل در رزمایش آب‌های بحرین

تارنمای شبکه خبری «روسیا الیوم» امروز (پنجشنبه) در این باره نوشت که «ارتش اسرائیل در رزمایش دریایی در آب های بحرین شرکت کرد. به گفته ارتش اسرائیل، این رزمایش به رهبری ناوگان پنجم آمریکا و با مشارکت حدود ۶۰ ناوگان و سازمان های بین المللی انجام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: منابع رسانه‌ای به نقل از رژیم صهیونیستی اعلام کردند نظامیان صهیونیست در رزمایش دریایی در آب‌های بحرین شرکت کردند.

تارنمای شبکه خبری «روسیا الیوم» امروز (پنجشنبه) در این باره نوشت که «ارتش اسرائیل در رزمایش دریایی در آب های بحرین شرکت کرد.

به گفته ارتش رژیم صهیونیستی، این رزمایش به رهبری ناوگان پنجم آمریکا و با مشارکت حدود ۶۰ ناوگان و سازمان های بین المللی انجام شد.

بر پایه اعلام منابع صهیونیستی، در این رزمایش نیروهای یگان ویژه افزون بر عملیات کشف و نجات زیرآب با همراهی همتایان خود از ناوگان پنجم برای خنثی‌سازی مین‌های دریایی، در حوزه دریایی بحرین آموزش دیدند.

به گزارش ایرنا، ستاد ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا چندی پیش اعلام کرد، بزرگترین رزمایش دریایی منطقه خاورمیانه روز ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) در بحرین و با حضور ۹ هزار پرسنل و بیش از ۵۰ کشتی از بیش از ۶۰ کشور و سازمان های بین المللی خبر داد.

در پی سیاست‌های ستیزه‌جویانه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و دیدگاه ها و تحلیل های اشتباه کشورهای امارات و بحرین از شرایط منطقه و فرصت‌طلبی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی، پیمان نامبارک امارات و بحرین با رژیم تل آویو موسوم به پیمان ابراهیم در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) منعقد شد و دو کشور روابط پیشین خود را با این رژیم علنی کردند.

نظرات بینندگان