بسیار پیش آمده که لوازم صوتی تصویری و لوازم خانگی بسیاری در منزل و در حین کار کردن از کار میافتند و کاری از دست ما بر نمیآید. کلافه میشویم و ممکن شدیدا حالمان گرفته شود. دوست داریم سریعا برای رفع خرابی اقدام کنیم و برای همین لازم است که به دنبال یک تعمیرکار مجرب و حرفهای بگردیم که بتواند با بهترین کیفیت کار خود را انجام داده و لوازم ما را تعمیر کند. خود این موضوع هم میتواند یک نوع دردسر باشد.
فرض کنید شما ساکن شهر ساری هستید و یک تلویزیون دارید که قرار است تعمیر شود. اگر این تلویزیون محصول یک برند معتبر مانند الجی باشد، حتما در نمایندگیهای مجاز میتوانید تعمیرکاران متخصص و حرفهای را بیابید، به همین خاطر به سراغ نمایندگی تلویزیون ال جی در ساری خواهید رفت. اما چرا باید به نمایندگیها اعتماد کنیم. مگر یک تعمیرکار معمولی که در کار خود مهارت لازم را هم دارد نمیتواند کار ما را راه بیاندازد؟ این موضوع اصلی ما در مطلب پیش رو از آچار به دست است. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
علت به وجود آمدن ناگهانی خرابی خصوصا در تلویزیون اکثرا مواردی مثل نوسانات برق، خرابی آداپتور و در کل خرابی سیستم برقی است. طبیعتا زمانی که محصولی از کارخانه الجی خارج میشود، تست شده و از هر لحاظ سالم است، اما خرابی به مرور زمان به وجود میآید و یک حالت کاملا عادی است.
اگر دستگاه از صدمات فیزیکی در حین حمل یا صدمات حین نگهداری مانند برخورد ضربههای سخت یا افتادن از روی میز در امان بماند، احتمال خرابی قطعا کاهش مییابد. برای جلوگیری از نوسانات برق هم باید از محافظ استفاده کنید. آشنایی با تظیمات و موارد نرمافزاری هم میتواند بسیار کمک کننده و کارآمد باشد. چرا که در اکثر مواردی که فکر میکنیم خرابی بسیار اساسی است، ممکن است با تظیمات نرمافزاری درست بتوان کار تلویزیون را به حالت اولیه برگرداند.
مثلا اگر رنگ تلویزیون از حالت طبیعی خارج شده، حتما ایراد از نمایشگر نیست و ممکن است تنظیمات آن به هم خورده باشد. در این صورت با ورود به بخش منو و کمی تغییر دادن پارامترهای مختلف، میتوانید نمایش رنگها را به همان حالتی که دوست دارید تغییر دهید. البته اگر در این کار مهارت کافی را ندارید، بهتر است از انجام آن امتناع کنید و باز هم کار را همانند خرابیهای سخت افزاری به دست یک فرد کاملا متخصص بسپارید.
بسیار پیش میآید که وقتی به یک تعمیرکار غیر از نمایندگی مجاز مراجعه میکنید، مشکلاتی برای شما پیش میآید که گاها جبرانناپذیر هستند. به عنوان مثال فرد تعمیرکار باتوجه به اینکه تلویزیونهای مختلفی از برندهای مختلف را تعمیر میکند، ممکن است اشراف کافی بر روی تلویزیون خاصی مانند تلویزیونهای برند الجی نداشته باشد و در حین تعمیر، نادانسته و به صورت کاملا غیر عمدی، کاری بکند که علاوه بر هزینه بیشتری که میپردازید، بعدها به دردسر هم بیفتید.
مثلا ممکن است عدم نمایش تصویر در تلویزیون به خاطر برخی مشکلات نرم افزاری باشد، اما تعمیرکار بدون توجه به این موضوع، یک قطعه را عوض کند و کلی برای شما هزینه بتراشد یا اینکه برای تعمیر تلویزیون یک قطعه خاص مورد نیاز باشد که تعمیرکاران سطح شهر به آن دسترسی نداشته باشند. فارغ از اینها، تلویزیونی که شما از الجی خریداری میکنید، دارای ضمانت است و اگر توسط یک تعمیرکار غیر مجاز تعمیر شود، از گارانتی خارج شده و در صورتی که بعدا مشکلی پیش بیاید دیگر نمایندگی برای رفع آن اقدام نخواهد کرد.
شاید در ذهن خود بگویید که یافتن تعمیرکاران مجاز و قابل اعتماد کار سختی باشد، اما واقعا اینگونه نیست. شرکت الجی به خاطر سالها فعالیت مستمر در بازار ایران، نمایندگیهای رسمی زیادی در حوزه فروش و تعمیر دارد. کافی است سری به اینترنت زده، کمی وقت گذاشته و جست و جو کنید.
شاید با خود بگویید که ای کاش یک سامانه آنلاین برای چنین خدماتی وجود داشت. مثلا همان طور برای سفارش غذا یا گرفتن تاکسی اپلیکیشنهایی وجود دارند، سامانههایی هم وجود داشت که تعمیرکاران مجاز را برای ما پیدا میکرد. یک خبر خوش برای شما این است که چنین وبسایتی وجود دارد و در حال حاضر در شمال کشور درحال فعالیت است. مثلا اگر شما به دنبال نمایندگی مجاز تلویزیون ال جی در ساری هستید، کافی است وارد وبسایت آچار به دست شده و مشکل خود را حل کنید. اما شاید بپرسید چگونه؟
آچار به دست در حوزه های سرویس آنلاین خدمات لوازم خانگی، صوتی تصویری، کولر، پکیج و تاسیسات خدمت رسانی مینماید. روند کار این وبسایت به این صورت است که ابتدا شما وارد آدرس اینترنتی به نشانی acharbehdast.com میشوید. در مدت زمان بسیار کوتاه که در حد چند ثانیه طول میکشد، سرویس مورد نظر خود را انتخاب میکنید و کار شما تمام است.
در ادامه این روند متخصصان کارآمد شهر شما، براساس درخواستی که ثبت کردهاید، اقدام کرده و پس از قبول درخواستتان در محل شما حاضر میشود تا به مشکل رسیدگی کنند.
در این وبسایت چهار خدمت مختلف ارائه میشود که عبارتاند از نصب و راه اندازی محصولات لوازم خانگی، تعمیر انواع محصولات لوازم خانگی، بازدید و سرویس محصولات لوازم خانگی و آموزش استفاده از محصولات لوازم خانگی.
آچار به دست یک وبسایت کاملا معتبر بوده که در طول فعالیت کوتاه دو ساله خود توانسته با شرکتهای معتبری همچون الجی، سونی، دوو، هیوندای، پاناسونیک، گلدیران، هایسنس، شارپ و فیلیپس قرارداد همکاری منعقد کند.
توصیه میکنیم در هنگام مراجعه به وبسایت، قبل از ثبت سفارش خود، حتما سری به بخش سوالات متداول بزنید. ممکن است با استفاده از مطالب درج شده بتوانید ایرادهای جزئی پیش آمده را خودتان رفع کنید و نیازی به مراجعه سرویس کار نباشد.