arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۳ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره‌ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۲۷ اسفند ۱۳۷۷: هیچ گونه احساسى ندارم که نشان دهد، قلبم نارسا است

خاطرات آیت الله هاشمی: شب به مطب دکتر میلانیان رفتم. از قلبم اکو گرفت و دربارة قلب و چگونگی عمل دستگاه اکو، توضیحاتى داد و نوار به بدنم وصل‌کردکه ۲۴ ساعت، کار و وضع قلب را ثبت‌کند. چند روز پیش، در معاینه قلبم در بیمارستان قلب، در تست‌ورزش و تزریق تالیوم، دو نقطه از قلب را نشان داد که خون کمترى مى‌گیرد؛ معاینات امشب، براى کسب اطمینان بیشتر است. البته هیچ گونه احساسى ندارم که نشان دهد، قلب نارسا است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

 

اين روزها، در اكثر نقاط كشور بارندگى‌خوبى داشتيم و بخشى از خشكسالى، جبران شد. تا ساعت ده صبح در منزل مطالعه‌كردم. به دفتركوشك رفتم. جرايد را خواندم و از استخر و سونا و جكوزى استفاده كردم. به دفتر پايين رفتم. تا شب آنجا كاركردم. عصر يكى از پاسداران -آقاى [رمضان] محمودى- نوه نوزادش را آورد كه اذان و اقامه در گوش‌اش بخوانم؛ هديه‌اى دادم: يك ربع سكه.

شب به مطب دكتر ميلانیان رفتم. از قلبم اكو گرفت و دربارة قلب و چگونگی عمل دستگاه اكو، توضيحاتى داد و نوار به بدنم وصل‌كردكه 24 ساعت،كار و وضع قلب را ثبت‌كند. چند روز پيش، در معاينه قلبم در بيمارستان قلب، در تست‌ورزش و تزريق تاليوم، دو نقطه از قلب را نشان داد كه خون كمترى مى‌گيرد؛ معاينات امشب، براى كسب اطمينان بيشتر است. البته هيچ گونه احساسى ندارم كه نشان دهد، قلب نارسا است.

در گزارش‌هاى جهانى، تجديد ناآرامى در ايرلند و بركنارى كميسيون اروپا، به اتهام فساد مالى و نيز بركنارى اعضاى شوراى المپيك، به اتهام اخذ رشوه در دادن نوبت به ژاپن، مورد توجه است. چند روز است كه قيمت نفت، براثر تصميم كشورهاى توليدكننده براى كم‌كردن توليد، سير صعودى دارد.

نظرات بینندگان