arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۶ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۱

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان - قزوین با ۲۴ مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزاده راه زنجان – قزوین خبر داد. وی با بیان اینکه در این تصادف زنجیره‌ای ۳۶ نفر از هموطنان حادثه دیده و ۲۸ نفر نیز مصدوم شدند، تصریح کرد: از این تعداد چهار مصدوم به صورت سرپایی درمان و ۲۴ نفر نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزاده راه زنجان – قزوین خبر داد.

سیدقاسم موسوی ظهر امروز (۳ فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای و برخورد ۹ خودروی سواری با ندای امداد هلال‌احمر جهت ارائه خدمات امدادی تماس تلفنی برقرار شد، تاکید کرد: بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات جاده‌ای پایگاه امداد و نجات شمال‌غرب و ۲ تیم دیگر نیز از پایگاه عوارضی زنجان – قزوین برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این تصادف زنجیره‌ای ۳۶ نفر از هموطنان حادثه دیده و ۲۸ نفر نیز مصدوم شدند، تصریح کرد: از این تعداد چهار مصدوم به صورت سرپایی درمان و ۲۴ نفر نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با بیان اینکه این سانحه رانندگی در کیلومتر ۲۳ اتوبان زنجان - قزوین اتفاق افتاد، گفت: امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر بیش از سه ساعت خدمات پیش بیمارستانی و رهاسازی را در این سانحه رانندگی ارائه دادند.

موسوی با توضیح این مطلب که هموطنان در صورت گرفتار شدن در برف و کولاک و حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز، برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: طرح امداد و نجات نوروزی در ۱۵ پایگاه ثابت و موقت این استان در حال اجراست که امسال چهار پایگاه موقت به تعداد پایگاه‌های امداد و نجات استان به منظور ارائه خدمات مطلوب به هم‌وطنان اضافه شده است.

نظرات بینندگان