arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۴ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۱

بایدها و نبایدهای اقامت در اسپیناس پالاس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بایدها و نبایدهای اقامت در اسپیناس پالاس

شهر تهران به عنوان پایتخت کشور از اهمیت زیادی برخوردار است. به طوری که افراد زیادی برای کار و مسائلی از این دست در تهران اقامت موقت دارند. همچنین به صورت مداوم افراد زیادی از توریست و گردشگر گرفته تا مسافران داخلی، برای گشتن و بازدید از اماکن مهم یا سر زدن به اقوام به این شهر بزرگ سفر می‌کنند.

به صورت کلی وجود هتلهای درجه یک و چند ستاره با امکانات مناسب، برای چنین شهری لازم و ضروری است. هتل اسپیناس پالاس تهران (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-tehran/tehran-espinas-palace)، هتلی پنج ستاره و نوساز است که آشنایی بیشتر با آن می‌تواند توجه شما را به سمت انتخاب این هتل بکشاند.

هتل اسپیناس پالاس در کجای تهران واقع شده است؟

موقعیت مکانی یک هتل از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است پیش از این که سفر خود را ترتیب دهید، بنابر اهداف سفر (کاری، تفریحی یا ...) مناسب‌ترین هتلل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید. هتل اسپیناس پالاس با قرار گرفتن در منطقه سعادت آباد، شرایط بسیار مناسبی را برای اقامت شما فراهم کرده است.

از جمله مکانهای مهم تفریحی نزدیک به این هتل پارک ژوراسیک، بام تهران و نیز مراکز خرید بسیاری اشاره کرد. همینطور فاصله کم هتل از نمایشگاه بین المللی، موقعیت مناسبی برای مسافرت‌های تجاری و کاری نیز به وجود آورده است. بجز مزایایی که موقعیت جغرافیایی و مکانی این هتل دارد، آب وهوای خوب این منطقه نکته مثبت دیگری است که قابل توجه است.

اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس تا چه میزان تنوع دارند؟

یکی از نکاتی که لازم است پیرامون هتل اسپیناس پالاس تهران بدانید تنوع زیاد اتاق‌های آن است. منظور از تنوع به آن معنا است که اگر با سفرتان هر هدفی را دنبال می‌کنید، این هتل می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای اقامت شما باشد. این گوناگونی به قدری است که برای آشنایی اندک با هر یک از انواع اتاق‌ها باید حوصله کنید.

به صورتی خلاصه اتاق‌های دبل استاندارد، توئین استاندارد و اتاق خانوادگی رویال به ترتیب در تعداد تخت و مساحت با یکدیگر تفاوت دارند. اما اگر به دنبال محیطی دل بازتر هستید، می‌توانید اتاق بالکن‌دار رویال خانوادگی را با یک بالکن پنج متری باصفا برای خود رزرو کنید.

بایدها و نبایدهای اقامت در اسپیناس پالاس

چیزی که تمایز این هتل تازه ساخت را با رقبای آن بیشتر آشکار می‌کند، اتاق‌های بیزنس هستند که در طبقه آخر هتل قرار گرفته‌اند. معماری این اتاق‌ها با سایر بخشهای هتل متفاوت است. همچنین داخل اتاق‌های بیزنس پنجره‌های بلندی از زمین تا سقف تعبیه شده‌اند تا محیط را برای انجام کار مناسب‌تر سازند.

همه اتاق‌های این هتل خدماتی نظیر روم سرویس 24 ساعته، سرویس رایگان چای و قهوه و غیره را ارائه می‌دهند. پس از وارسی اتاق‌ها خوب است بدانید که هتل اسپیناس پالاس تهران دارای سوئیت‌های متنوعی نیز است. سوئیت‌ها چیزی فراتر از یک اتاق بوده و خود شامل چندید اتاق هستند.

این سوئیتها شامل سوئیت جونیور، سوئیت رویال، سوئیت پرزیدنت، سوئیت پرزیدنت پلاس و سوئیت اسکای می‌شود؛ که سه مورد اول به ترتیب دارای 55، 125 و 200 متر مربع مساحت هستند. به همراه امکانات و خدماتی که شرح آنها زمان زیادی می‌گیرد. در مورد سوئیت پرزیدنت باید گفت که مثل هر هتل دیگری بهترین سوئیت هتل شناخته می‌شود. هرچند که سوئیت پرزیدنت پلاس از این قاعده مستثنی نمی‌ماند. چراکه چیزی شبیه یک واحد آپارتمانی با بالاترین حد امکانات و خدمات است.

و اما اگر بخواهید بدانید که جریان سوئیت اسکای از چه قرار است، باید گفت در این سوئیت که در آخرین طبقه هتل هم واقع شده است، می‌توانید آسمان را به آغوش بکشید. همچنین وجود بالکنی بزرگ در چنین سوئیتی امکان برپا کردن دورهمی‌های فوق العاده و خاصی را به شما می‌دهد.

در هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس چگونه از شما پذیرایی می‌شود؟

اگر دوست دارید در مدت سفرتان از غذاهای سنتی بی‌بهره نباشید، رستوران دیبا به برترین شکل ممکن از شما پذیرایی می‌کند. این رستوران با معماری و چیدمانی بسیار زیبا به همراه شیشه‌های رنگی، فضایی گرم و دلنشین را برای شما فراهم آورده است. اگر رستوران دیبا را برای صرف غذا انتخاب می‌کنید، نوشیدن دمنوش معروف پالاس فراموش نشود.

بایدها و نبایدهای اقامت در اسپیناس پالاس

رستوران لاتون، با سبک معماری مدرن و شیک به استقبال شما می‌آید و غذاهای خارجی متنوعیی را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای صرف انواع پاستا، انواع غذاهای گوشتی، غذاهای دریایی، نوشیدنی و دسرهای متنوع، به رستوران لاتون هتل مراجعه کنید. اگر تمایل به صرف میان وعده‌ای دلنشین داشته باشید، کافه سان ست این امکان را برایتان فراهم می‌کند. این کافه که در لابی هتل قرار دارد، با چشم اندازی زیبا از تهران، به همراه موسیقی زنده اوقات خوش و بینظیری به شما هدیه می‌دهد.

یکی از تجربه‌های مهیج و جالبی که می‌توانید در طول اقامت خود کسب کنید، صرف شام در ارتفاع است! اگر دوست داشته باشید می‌توانید در فضایی متقاوت‌تر در بالاترین طبقه هتل جذاب اسپیناس پالاس غذاهای متفاوت و بینظیری را از منوی خود سفارش دهید. در این صورت اسکای لانژ میزبان شما است. ازجمله غذاهایی که می‌توانید با پختی فوق العاده و طعمی بینظیر تجربه کنید می‌توان به توماهاک، مرغ ترش ایرانی، شیشلیک، فسنجان، نودل تایلندی و گیوزا ژاپنی اشاره کرد.

نظرات بینندگان