arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۷ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
در پایان نشست النقب؛

وزیر خارجه اسرائیل: دشمن مشترک همه ما، ایران و نیروهای نیابی این کشور است / امروز ما درها را به روی همه مردم منطقه از جمله فلسطینی‌ها می‌گشاییم تا تروریسم را طرد کنند

یائیر لاپید وزیر خارجه اسرائیل در پایان نشست النقب ضمن تکرار ادعاها علیه ایران مدعی شد که حاضران در این نشست در حال تاریخ سازی هستند. وی تصریح کرد: امروز ما درها را به روی همه مردم منطقه از جمله فلسطینی‌ها می‌گشاییم تا تروریسم را طرد کنند و در سازندگی شریک باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پایان نشست النقب ضمن تکرار یاوه گویی ها علیه ایران مدعی شد که حاضران در این نشست در حال تاریخ سازی هستند.

به گزارش الجزیره، «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی پس از پایان نشست شش جانبه «النقب» در کنفرانس خبری مشترک گفت: نشست منطقه‌ای النقب نخستین نمونه در نوع خود است و ما تلاش می‌کنیم به همایشی سالیانه تبدیل شود.

وی افزود: هدف تروریست‌ها، ترساندن ما و جلوگیری از ایجاد روابط مشترک است، ولی هرگز این هدف آنها محقق نخواهد شد.

لاپید ادامه داد: ما اینجا در حال تاریخ سازی و ایجاد اصول و قواعد منطقه‌ای مبتنی بر همکاری‌های مشترک هستیم. تاریخ خاورمیانه سرگذشت انسان‌های قدرتمندی است که زندگی را در این صحرا شکوفا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز ما درها را به روی همه مردم منطقه از جمله فلسطینی‌ها می‌گشاییم تا تروریسم را طرد کنند و در سازندگی شریک باشند.

وزیر صهیونیست در پایان با تکرار یاوه گویی ها علیه ایران افزود: دشمن مشترک همه ما، ایران و نیروهای نیابی این کشور است.

نظرات بینندگان