arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
طی تماس تلفنی،

نخست وزیر اسرائیل به جو بایدن: مطمئنم که شما به عنوان دوست واقعی ما، سپاه را از لیست تروریسم حذف نخواهید کرد

دفتر نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که بنت در گفت وگویی تلفنی به بایدن گفت: «من مطمئن هستم که رئیس جمهور بایدن، که دوست واقعی اسرائیل است و به امنیت آن اهمیت می دهد، سپاه پاسداران را از فهرست سازمان های تروریستی [خارجی] [وزارت خارجه] حذف نخواهد کرد.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نخست وزیر اسرائیل به جو بایدن: مطمئنم که شما به عنوان دوست واقعی ما، سپاه را از لیست تروریسم حذف نخواهید کردتایمز اسرائیل نوشت: دفتر نفتالی بنت نخست وزیر در گفت وگویی تلفنی چندی پیش اعلام کرد که جو بایدن اولین سفر خود را به عنوان رئیس جمهور آمریکا در ماه های آینده از اسرائیل انجام خواهد داد.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»؛ در ادامه این مطلب آمده است: این دومین تماس تلفنی این زوج در کمتر از یک ماه گذشته بود.

دفتر او می‌گوید بنت از این فرصت استفاده کرد تا بایدن را در مورد تلاش‌های اسرائیل «برای توقف خشونت و تحریک در اورشلیم» به‌روزرسانی کند.

دو طرف همچنین مسئله هسته ای ایران را مورد بحث قرار دادند و نخست وزیر اسرائیل موضع اورشلیم علیه بررسی حذف سپاه از لیست تروریسم را تکرار کرد.

بنت به بایدن گفت: «من مطمئن هستم که رئیس جمهور بایدن، که دوست واقعی اسرائیل است و به امنیت آن اهمیت می دهد، سپاه پاسداران را از فهرست سازمان های تروریستی [خارجی] [وزارت خارجه] حذف نخواهد کرد.»

نظرات بینندگان