arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

کارتن چسب زن در صنایع چه نقشی دارد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارتن چسب زن در صنایع چه نقشی دارد؟

یکی از ابزارهای حیاتی که به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد  چسب کارتن  است. در واقع، اکثر صنایع برای گسترش مرحله استاندارد، یک دستگاه چسب زن کارتن نیاز دارند. در حالی که قبلاً کمبود این ابزار شرایط کاری وقت گیر و دردسرساز را ایجاد می کرد، بلافاصله با دستگاه چسب زن کارتن کاملاً جدید و بروز در کنار کیفیت برتر، روند کار به سرعت افزایش یافته است که علاوه بر آن استاندارد را افزایش می دهد.

 کارتن چسب زن از جمله ابزارهای پرکاربرد و اقتصادی در تجارت بسته بندی هستند. دستگاه چسب زن کارتن بصورتی طراحی شده که به گونه ای که بتوان از آنها برای بسته بندی انواع کارتن در طیف ها و اندازه های متعدد استفاده کرد. دستگاه کارتن چسب زن احتمالا یکی از بهترین تجهیزات برای بسته بندی و چسباندن کارتن در صنایع است. که انواع، مدها، ابعاد و اشکال متفاوتی دارد.

کارتن چسب زن انواع مختلفی دارند  :

 چسب کارتن دو موتوره 

 چسب کارتن سه موتوره 

معرفی دستگاه های چسب کارتن زن

دستگاه چسب کارتن احتمالاً یکی از ضروری ترین انواع دستگاه های بسته بندی است که آخرین مرحله بسته بندی محصول را انجام می دهد. پس از قرار دادن محصول موجود در کارتن، دستگاه چسب می تواند سطح زیر و بالاترین کارتن را مطابق با نوع آن بچسباند.

دستگاه چسب کارتن زن اتوماتیک به چه صورت است؟

یکی دیگر از انواع چسب، چسب خودکار است. از این دستگاه برای چسباندن در کارخانجات صنعتی استفاده می شود که در نتیجه در این کارخانجات هزینه ساخت و تعداد اجناس زیاد است، در نتیجه برای سهولت و سرعت کار باید از چسب خودکار استفاده شود. 

در این دستگاه کارتن چسب، تنظیمات مربوط به طول و عرض دستگاه، متناسب با مقیاس کارتن، به صورت رباتیک انجام می شود و برای انجام تنظیمات نیازی به مداخله کاربر نیست.

همانطور که گفته شد، ربات بصورت خودکار دارای سیستم تنظیم خودکار طول و عرض است، بنابراین تکنیک چسباندن کارتن بیش از حد و بدون وقفه است.

کارتن چسب زن در صنایع چه نقشی دارد؟

دستگاه کارتن چسب خودکار دارای نوار نقاله ای است که پس از قرار دادن کارتن روی آن، لبه های آن را خم کرده و روی آن می چسباند. برخی از انواع دستگاه های کارتن چسب، سطح زیرین و پرایم کارتن را در زمان یکسان می چسبانند.

عملکرد
دستگاه های چسب زن کارتن به طور گسترده در صنایع غذایی، سلامتی، داروسازی، الکترونیک، دارو و صنایع صنایع استفاده می شود.

دستگاه های کارتن چسب زن کانوی پک با بهره گیری از تجربه چندین ساله شرکت های جهانی در این زمینه و همچنین چند سال تخصص در راه اندازی و خدمات پس از فروش طراحی و تولید شده اند.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه چسب زن کارتن با کانوی پک در تماس باشید.

 

نظرات بینندگان