arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۱

سپاهان هم جباری را نمی خواهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تازه به آرامش رسیده‌ایم و مجتبی جباری را نمی‌خواهیم.

رسول خوروش در گفت و گو با فارس درباره اینکه گفته می شود عمادرضا به دلیل بدهی مالیاتی ممنوع الخروج است، تصریح کرد: باشگاه سپاهان باید مالیات عمادرضا را پرداخت کند اما این بازیکن مشکل خروجی ندارد و به تازگی به عراق سفری داشته است. باشگاه سپاهان مالیات این بازیکن را پرداخت می کند.

وی در مورد جذب مدافع عنوان کرد: قصد جذب نصرتی را داشتیم که این اتفاق  رخ نداد و حالا تصمیم گرفته ایم با همین بازیکنانی که داریم کار خود را ادامه دهیم. در خط دفاع سه مدافع داریم و به دنبال نفر چهارم بودیم که قرار شد از بازیکن تیم جوانان خود که عضو تیم ملی جوانان است استفاده کنیم.

خوروش ادامه داد: می خواهیم با صبر و حوصله بازیکن انتخاب کنیم. اگر در هر پستی بازیکن شاخصی که بهتر از بازیکنان فعلی باشند پیدا کنیم جذب می کنیم.

سرپرست تیم سپاهان در این خصوص که گفته می شود مجتبی جباری در آستانه پیوستن به این تیم است گفت: تصمیمی برای جذب جباری نداریم. تیم تازه به آرامش رسیده و نمی خواهیم جباری را جذب کنیم.

خوروش از حضور احتمالی یک بازیکن استرالیایی در سپاهان خبر داد و گفت: از یک بازیکن استرالیایی خواسته ایم در اردوی ترکیه تست بدهد و قرار است امروز به ما خبر بدهد که می آید یا خیر.
نظرات بینندگان