arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۱

باید در ایران منتظر وال استریت باشیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد گفت: سیستم اقتصادی ما سیستم غلطی است و با این سیاست‌های اقتصادی، باید منتظر بروز وال استریت در ایران باشیم.
 
به گزارش فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده عصر امروز در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهرستان، شهر ابرکوه و مهردشت با اظهار تأسف از نظام اقتصادی طراحی شده در ایران اظهار داشت: این سیستم اقتصادی در غرب به شکست رسیده و وال استریت ارمغان آن است اما متأسفانه در کشور ما نیز همین سیستم در حال اجراست و باید منتظر یک وال استریت در ایران باشیم.
 

* تخصص ملعبه پولداران شده است
 این نماینده مجلس که بعد از شنیدن مشکلات شهرستان سخن می‌گفت افزود: در کشور ما تخصص مسخره و ملعبه پولداران بی‌سواد شده است، معدن‌ها به یغما می‌رود و بی‌محابا می‌برند و سرریز آن به مردم نمی‌رسد و این مسئله به واسطه رانت‌هایی است که به وجود آمده است.
 
زارع‌زاده اظهار داشت: حضور من تنها برای جلب اعتماد مردم به نظام و پاسخ به خون شهیدان بود و اعتقاد دارم که نباید در این کشور مفت‌خورها و گردن کلفت‌ها هر روز بزرگتر شوند و تلاش می‌کنم که حداقل در حوزه خودم به دنبال این مسئله باشم.
 
وی افزود: در تلاش برای تشکیل فراکسیون «مناطق عقب نگه داشته شده» هستم که می‌تواند دغدغه‌های به حق شما را پیگیری کند.
 
نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس یادآور شد: اعتقاد دارم جبهه و جنگ در حال حاضر جدی‌تر از دوران دفاع مقدس وجود دارد زیرا در حال حاضر با صدها دشمن و بدتر از همه بی‌عدالتی و فقر روبه‌رو هستیم که از درون ما را نابود می‌کند.
 

* شوراها باید تقویت شوند
زارع‌زاده خطاب به اعضای شوراهای اسلامی شهر، شهرستان و روستا خاطرنشان کرد: من و شما منتخبان مردم هستیم و دیگران انتصابی هستند و ما باید با هم بیشترین تعامل را داشته باشیم.
 
وی یادآور شد: تاکنون به غیر از ابرکوه به هر شهرستان چهار بار سفر کرده‌ام و در حال برنامه‌ریزی برای دوران نمایندگی و تدوین تقویمی برای تمام شهرستان‌ها هستم که مسائل تمام شهرستان‌ها را با هم پیگیری کنم.
 
زارع‌زاده خاطرنشان کرد: در تلاش‌های خود همه شهرستان‌ها را در نظر دارم زیرا نظام متعلق به همه است.
 
وی افزود: باید پاسخگوی حق‌الناس باشیم و این وظیفه شوراهاست که با تلاش خود مردم را به حق خود برسانند.
 
زارع‌زاده یادآور شد: اگر شوراها تقویت شوند، همه تقویت شده‌اند و من با توجه به عضویت در کمیسیون شوراها که رئیس مجلس نیز عضو آن است، در راستای پشتیبانی از شوراها تلاش می‌کنم.
 

* نماینده وابسته به دولت خائن‌ترین نماینده است
وی اظهار داشت: مجلس از اقتدار خود دفاع می‌کند و اجازه نمی‌دهد کسانی که نوکر مردم هستند به نمایندگان آنها توهین کند و توهین به مجلس را توهین به ملت می‌دانیم و به رئیس جمهور نیز این پیغام را رسانده‌ایم.
 
زارع‌زاده خاطرنشان کرد: نماینده وابسته به دولت خائن‌ترین نماینده است ولی ما با دولت به فرمایش رهبری تقابل یا پرخاش نخواهیم داشت و با منطق بیشترین بهره را به مردم می‌رسانیم.

نظرات بینندگان