arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۱

رحمتي در دوراهي يک تصميم دشوار!‌

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سيد‌مهدي رحمتي دروازه‌بان ملي‌پوش استقلال هنوز براي فصل آينده‌اش تصميم نگرفته و در حال بررسي پيشنهادهايش است. استقلالي‌ها و امير قلعه‌نويي خواهان حفظ او هستند و مسئولان باشگاه مس کرمان هم با پيشنهادي وسوسه‌انگيز دروازه‌بان اول تيم ملي را مي‌خواهند. هرچند رحمتي هفته گذشته با مسئولان باشگاه استقلال مذاکره کرد و به توافق هم رسيد اما چون هنوز قراردادي امضا نشده، گفته مي‌شود رحمتي منتظر است تا ببيند اوضاع مالي باشگاه استقلال چگونه خواهد شد و نمي‌توان او را جزو بازيکنان استقلال به شمار آورد. از طرفي مسئولان مس هم که در نقل و انتقالات چندان موفق نبوده‌اند سخت در تلاش و رايزني هستند تا رحمتي را به کرمان ببرند.


مسئولان باشگاه مس کرمان در حالي به رحمتي پيشنهاد يک و نيم ميلياردي داده‌اند که از کرمان خبر مي‌رسد اوضاع مالي اين باشگاه اصلا خوب نيست و با وجود آن‌که مسي‌ها با عنايتي، کاظمي، خليل‌زاده و حسين‌خاني قرارداد‌هاي بالاي 700 ميليون بسته‌اند اما حساب باشگاه خالي است و فعلا بودجه فصل آينده پرداخت نشده است. از طرفي شنيده مي‌شود عبدالرضا داوري رئيس هيئت‌مديره باشگاه مس کرمان احتمالا برکنار مي‌شود و به همين دليل چندان پي‌گير تاخير در واريز بودجه نيست و فقط پروسه جذب بازيکن را دنبال مي‌کند! زماني‌که رحمتي‌‌ با استقلالي‌ها مذاکره کرد گفته شد او مبلغي را به عنوان پيش قرارداد از علي فتح‌ا...زاده در قالب يک چک گرفته‌ که قرار بوده‌ تا پايان هفته گذشته پاس شود.


با اوضاع نامناسب مالي که باشگاه استقلال دارد و صداي اعتراض فتح‌ا...زاده و قلعه‌نويي درآمده و برخي بازيکنان اين تيم از جمله آندرانيک تيموريان و قاسم دهنوي و حتي پژمان منتظري به خاطر مشکلي مالي يا رفته‌اند و يا در حال جدايي هستند، بعيد است چک رحمتي به اين زودي‌ها پاس شود. دروازه‌بان ملي‌پوش استقلال اکنون در دوراهي سختي قرار گرفته است. او از مشکلات مالي باشگاه استقلال به خوبي آگاه است و در مقابل باشگاه مس به لحاظ مالي او را کاملا تامين مي‌کند. رحمتي يک بازيکن احساساتي است و روحيات لطيفي دارد. او از ‌ ناسزا به شدت بدش مي‌آيد و وقتي در ورزشگاه خودش يا بازيکن و مربي تيمي مورد اعتراض تماشاگران قرار مي‌گيرند و عليه‌شان شعار داده مي‌شود به شدت عصباني‌‌ و ناراحت مي‌شود.


در فصل گذشته او دو بار توسط هواداران سپاهان در بازي ليگ و يک هشتم ليگ قهرمانان آسيا مورد اعتراض قرار گرفت و برخي با الفاظ ناشايست دروازه‌بان ملي‌پوش استقلال را آزرده خاطر کردند. با در نظر گرفتن اين موضوع رحمتي براي رفتن به مس يا حتي ديگر تيم‌ها مثل تراکتورسازي تبريز و سپاهان بسيار مردد است. او دوست ندارد هواداران استقلال را برنجاند و بعدها متهم به اين شود که به خاطر پول از اين تيم رفته. براي همين عجله‌اي براي انتخاب تيمش ندارد و فعلا در کيش استراحت مي‌کند، هرچند مسي‌ها مدعي شده‌اند رحمتي امروز با آن‌ها در تهران قرارداد مي‌بندد.

نظرات بینندگان